1. Vpliv odnosa poslovodja - prodajalec na poslovni uspehSanela Bajt, 2003, diplomsko delo Ključne besede: management, manager, prodaja, medosebni odnosi, uporaba človeških zmogljivosti, organizacijska psihologija, kultura podjetja, raziskave, ankete, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
|
|
7. Možnosti slovenskih podjetij na kazahstanskem trguJanvit Bajt, 2011, magistrsko delo Ključne besede: Kazahstan, Slovenija, zunanja trgovina, internacionalizacija, okolje, analiza, ekonomski razvoj, tehnologija, ekologija, case study, farmacevtska industrija, podjetje, Krka, Lek Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
10. Primer informacijskega sistema za modeliranje funkcionalnih regij v SlovenijiLidija Bajt, 2010, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, regije, regionalni razvoj, prostor, modeli, informatika, informacijski sistemi, odločanje, podatki, rudarjenje podatkov Celotno besedilo (povezava drugam) |