|
2. Vpliv blagovne znamke na sprejemljivost kislih kumaric pri potrošnikuTanja Tič, 2006, undergraduate thesis Keywords: blagovna znamka, trgovska blagovna znamka, živila, sprejemljivost živil, potrošniki, senzorične lastnosti, kisle kumarice, nakupovalne navade, proizvajalci živilskih izdelkov, slovensko tržišče Full text (file, 553,86 KB) |
3. Vpliv informacije o blagovni znamki in sistemu reje kokoši na potrošnikovo senzorično vrednotenje jajcSuzana Keser, 2009, undergraduate thesis Keywords: živila, jajca, blagovna znamka, reje kokoši, baterijska reja, prosta reja, ekološka reja, sprejemljivost živil, slovensko tržišče, potrošniki, nakupovalne navade, senzorične lastnosti Full text (file, 674,27 KB) |
|
|
|
|
|
9. Postopki in vrste malih čistilnih napravUrban Jakop, 2014, undergraduate thesis Keywords: gradbeništvo, diplomska naloga, UNI, B-VOI, odpadna voda, čiščenje, mala čistilna naprava, vrste, tržišče, cenovni razredi Full text (file, 3,29 MB) |
10. Pričakovan vpliv tretje razvojne osi na razvoj turizma v krajevnih skupnostih Tržišče in SevnicaMateja Jerman, 2016, undergraduate thesis Keywords: diplomska dela, geografske diplome, turistična geografija, razvoj turizma, prometna geografija, cestni promet, Slovenija, Tržišče, Sevnica Full text (file, 2,01 MB) |