|
2. Izdelava in uporaba senčilnikov v sodobni računalniški grafikiAleks Huč, 2012, undergraduate thesis Keywords: računalniška grafika, grafična kartica, grafični cevovod, senčilnik, OpenGL, OpenGL Shading Language, Lightweight Java Game Library, Java, računalniške igre, teselacija, meglenje scene, sistem delcev, Phongom model osvetljevanja, mapiranje senc, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge Full text (outside link) |
3. Primerjava pogonov za igreBlaž Jeršan, 2012, undergraduate thesis Keywords: pogon za igre, računalniška grafika, računalniške igre, razvoj računalniških iger, Unity 3d, Cry Engine 3, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge Full text (outside link) |
4. Primerjava odprtokodnih javanskih fizikalnih pogonovMartin Plaznik, 2013, undergraduate thesis Keywords: računalniške igre, fizikalni pogon, dinamični objekt, statični objekt, Java, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge Full text (outside link) |
|
6. Vidiki odrešenja v računalniških igrahAljaž Peček, 2016, doctoral dissertation Keywords: računalniške igre, religija, odrešenje, etika, pripoved, skupnost, krščanstvo, islam, budizem, hinduizem, tehnologija, disertacije Full text (file, 3,89 MB) |
7. Izdelava fizikalnega pogona za računalniške igreMatej Zrimšek, 2014, undergraduate thesis Keywords: računalniške igre, fizikalni pogon, simulacija, detekcija trkov, manipulacija objektov, 3D, realnočasovna aplikacija, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge Full text (outside link) |
|
9. Primerjava igralnih pogonov Unity in Unreal engineMarko Kladnik, 2015, undergraduate thesis Keywords: Unity, Unreal engine, igralni pogon, primerjava, računalniške igre, računalništvo, visokošolski strokovni študij, računalništvo in informatika, diplomske naloge Full text (outside link) |
|