1. Možnosti uporabe vojaškega zemljevida (18. stol.) pri načrtovanju krajinskega prostoraKatja Fak, 2008, undergraduate thesis Keywords: krajinska arhitektura, kulturna krajina, vojaški zemljevidi, 3D, računalniška grafika, računalniška simulacija, Valvasor, Vipavska dolina Full text (file, 6,37 MB) |
|
3. Iskanje in prilagajanje štirirobnih objektov na zporedju fotografij s prezentacijskim platnomAnže Čerin, 2010, undergraduate thesis Keywords: iskanje objektov, računalniški vid, računalniška grafika, iskanje robov, Houghova transformacija, interpolacija, perpektivna transformacija, konvolucija, prezentacijska projekcija, Gaussova eliminacijska metoda, računalništvo, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Full text (file, 3,24 MB) |
4. Izdelava in uporaba senčilnikov v sodobni računalniški grafikiAleks Huč, 2012, undergraduate thesis Keywords: računalniška grafika, grafična kartica, grafični cevovod, senčilnik, OpenGL, OpenGL Shading Language, Lightweight Java Game Library, Java, računalniške igre, teselacija, meglenje scene, sistem delcev, Phongom model osvetljevanja, mapiranje senc, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge Full text (file, 6,52 MB) |
5. Primerjava pogonov za igreBlaž Jeršan, 2012, undergraduate thesis Keywords: pogon za igre, računalniška grafika, računalniške igre, razvoj računalniških iger, Unity 3d, Cry Engine 3, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge Full text (file, 3,03 MB) |
6. Sistem za vzporedno izvajanje podatkovno-pretočnih grafovAndrej Bukošek, 2013, undergraduate thesis Keywords: podatkovno-pretočni grafi, povzporejanje, namenski programski jezik, kompozitiranje, izrisovanje, računalniška grafika, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Full text (file, 5,10 MB) |
7. Vizualizacija omrežij s pomočjo obogatene resničnostiPavel Stare, 2013, undergraduate thesis Keywords: omrežje, vizualizacija, obogatena resničnost, računalniška grafika, objektno programiranje, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Full text (file, 1,32 MB) |
|
|
10. Implementacija izrisa Bézierovih krivulj in B-zlepkov v HTML5Gregor Poročnik, 2012, undergraduate thesis Keywords: krivulja, računalniška grafika, Pierre Bézier, Paul de Casteljau, B-zlepki, računalništvo, računalništvo in informatika, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Full text (file, 1,63 MB) |