1. Analiza dejavnikov nakupovanja izven kraja bivanjaNataša Per, 2001, undergraduate thesis Keywords: notranja trgovina, nakup, nakupovalni centri, prodajalna, lokacija, izbira, trženje, tržne raziskave, podatki, analiza Full text (outside link) |
|
|
4. Osebna prodaja v trgovini na drobnoMatija Karlovšek, 2005, undergraduate thesis Keywords: notranja trgovina, prodaja na drobno, direktno trženje, nakup, potrošnik, psihologija potrošnika, znanje, raziskave, analiza Full text (outside link) |
5. Pristopi za ustvarjanje in ohranjanje zvestobe blagovnim znamkam spletnih trgovcevMaja Jarm, 2005, undergraduate thesis Keywords: trgovina, notranja trgovina, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko poslovanje, blagovne znamke, lojalnost, zadovoljstvo, raziskave, analiza Full text (outside link) |
6. Vrednote, motivacija in prodajna uspešnost prodajnega osebjaManica Gostiša, 2005, undergraduate thesis Keywords: notranja trgovina, prodaja, prodajalna, kadri, motiviranje, delovna uspešnost, vrednote, tržne raziskave, metode, navidezno nakupovanje, case study Full text (outside link) |
7. Tržni potencial Velike Britanije za slovenska vinaLea Slokar, 2006, master's thesis Keywords: Slovenija, Velika Britanija, mednarodna trgovina, vinarstvo, proizvodi, trg, faktorske analize, potrošnja, prodaja, distribucija, notranja kontrola, marketing mix, trženje, analiza Full text (outside link) |
8. Razlika med kupci trgovskih in proizvajalčevih blagovnih znamk kaveŠpela Turjan, 2006, undergraduate thesis Keywords: notranja trgovina, nakup, odločanje, izbira, trženje, blagovne znamke, zadovoljstvo, lojalnost, brezalkoholne pijače, kava, tržne raziskave, analiza Full text (outside link) |
9. Kakovost storitev kot podlaga za konkurenčno razlikovanje v trgovini na drobnoMateja Bonutti, 2006, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, notranja trgovina, prodaja na drobno, storitve, kvaliteta, raziskave, potrošnik, zadovoljstvo, analiza Full text (outside link) |
|