|
|
3. Ovčja volna in ostružki usnja kot organski gnojili v ekološki pridelavi koruze (Zea mays L.)Mateja Zupin, 2012, undergraduate thesis Keywords: gnojenje, gnojila, organska gnojila, naravni dušik, ovčja volna, ostružki usnja, ekološko kmetijstvo, koruza, pridelek, kemična sestava, odpadni material, poljski poskusi, lončni poskusi Full text (file, 1,16 MB) |
4. Sistemi ravnanja z odpadno embalažo v državah EUJurij Premrl, 2004, master's thesis Keywords: ekonomske teorije, odpadni material, embalaža, management, ekonomska rast, ekologija, EU, zakonodaja, sistemi, tržni delež, case study, alkoholne pijače, brezalkoholne pijače, Slovenija, izvajanje, modeli Full text (outside link) |
|
6. Nelinearna analiza masivnega betona pri postopni gradnjiAnka Ilc, 2013, doctoral dissertation Keywords: gradbeništvo, disertacije, nelinearna analiza, sveži masivni beton, porozni material, popolnoma povezan problem, hidratacija cementa, postopna gradnja, poladiabatni poskus Full text (file, 10,19 MB) |
7. Načrtovanje, organiziranje in koordiniranje tržnih poti v podjetju Mreža Trading d.o.o.Gregor Kobal, 2001, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, gradbeništvo, material, trgovinsko podjetje, Mreža Trading, poslovanje podjetja, trženje, poslovno komuniciranje, konkurenca, sodelovanje, spori Full text (outside link) |
8. Računovodstvo ekologijeAna Frankovič, 2001, undergraduate thesis Keywords: ekologija, varstvo okolja, recikliranje, embalaža, energija, odpadni material, podjetje, računovodstvo, bilanca stanja, bilanca uspeha Full text (outside link) |
9. Problematika izvoza nevarnih odpadkovAndreja Kosovel, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, ekologija, onesnaževanje okolja, odpadni material, izvoz, strategija, recikliranje, transport, tehnologija, mednarodna trgovina, etika, problematika Full text (outside link) |
10. Pomen celostne grafične podobe pri strateških odločitvah podjetja - rojstvo podjetja Topdom d.d.Veronika Logar, 2002, master's thesis Keywords: podjetje, identiteta podjetja, image, grafika, vizija, blagovne znamke, case study, Slovenija, gradbeništvo, gradbeni material, les, SWOT, analiza Full text (outside link) |