1. Vrednost blagovne znamke glede na prodajno mestoKatja Zorc, 2003, undergraduate thesis Keywords: blagovne znamke, vrednotenje, proizvodi, kozmetika, prodajalna, potrošnik, nakup, raziskave, analiza Full text (outside link) |
2. Celovita ocena strateškega položaja kozmetičnih izdelkov podjetja Tehnochem d.o.o.Snežana Salak, 2004, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, kozmetika, industrijsko podjetje, Tehnochem, polovanje podjetja, uspešnost poslovanja, produkcija, okolje, konkurenca, analiza Full text (outside link) |
3. Ponovno umeščanje blagovne znamke Lancaster na slovenski trgNika Bregar, 2004, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, kozmetika, blagovne znamke, trženje, proizvodi, embalaža, poslovno komuniciranje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, raziskave, ankete, analiza Full text (outside link) |
|
|
6. Zvestoba trgovskim blagovnim znamkam na primeru kozmetičnih izdelkovAndreja Vertič, 2006, undergraduate thesis Keywords: trženje, blagovne znamke, trgovina, lojalnost, zadovoljstvo, potrošnik, kozmetika, raziskave, analiza Full text (outside link) |
7. Mrežni marketing na primeru podjetja Oriflame kozmetika, d.o.o.Tanja Kozamernik, 2006, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, kozmetika, podjetje, Oriflame, trženje, direktno trženje, mrežno trženje, struktura, komuniciranje, raziskave, analiza Full text (outside link) |
8. Uvedba sistema oblikovanja cen storitev - primer veledrogerije Kemofarmacija d.d.Tina Mlinar, 2006, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, kozmetika, farmacevtska industrija, storitve, podjetje, Kemofarmacija, stroški, cena, oblikovanje cene, računovodstvo, ABC metoda, ugotavljanje stroškov na podlagi aktivnosti Full text (outside link) |
9. Analiza dejavnikov nakupa parfumaLana Škrbić, 2007, undergraduate thesis Keywords: trženje, kozmetika, proizvodi, nakup, potrošnik, blagovne znamke, embalaža, tržne raziskave, analiza Full text (outside link) |
|