|
2. Integracija Ciscovega kontaktnega centra z Microsoftovim sistemom za upravljanje odnosov s strankamiGregor Šemrl, 2010, undergraduate thesis Keywords: sistem za upravljanje odnosov s kupci, CRM, kontaktni center, klicni center, integracija, spletne storitve, IP telefonija, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Full text (file, 6,68 MB) |
3. Informacijska podpora centru uporabniške pomoči s SharePoint platformoBoris Kodelja, 2010, undergraduate thesis Keywords: SharePoint, WSS, MOSS, center podpore uporabnikom, klicni center, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Full text (file, 1,73 MB) |
|
|
6. Izzivi oblikovanja dela ob vzpostavitvi klicnega centra v bankiNina Mušić, 2019, master's thesis Keywords: delo, delovno mesto, vodenje, komuniciranje, delovna uspešnost, plače, nagrajevanje, case study, bančništvo, klicni center Full text (outside link) |
|
|