1. Strategija vstopa slovenskih trgovskih podjetij na srbski trgMarjan Beltram, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, Srbija, trg, podjetje, investicijska dejavnost, konkurenčne prednosti, konkurenca, izvoz, licence, franchising, neposredne tuje investicije, strategija trženja Full text (outside link) |
2. Načrtovanje rasti podjetja za posredovanje zavarovanj s prodajo franšizeAlojz Klaneček, 2002, specialist thesis Keywords: podjetništvo, podjetje, rastoče podjetje, razvoj, strategija, motiviranje, ekonomske teorije, modeli, franchising, case study, zavarovalstvo, storitve, trženje, Primit Full text (outside link) |
3. Prednosti in slabosti franšiznega sistema z zornega kota podjetja Mura d.d.Marko Janža, 2003, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, tekstilna industrija, industrijsko podjetje, Mura, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, franchising, raziskave, analiza Full text (outside link) |
4. Strategija vstopa na trg Velike BritanijeJana Klemenčič, 2003, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, Velika Britanija, čevljarstvo, industrijsko podjetje, Alpina, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, izvoz, licence, franchising, investicije, trg, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje Full text (outside link) |
5. Pot do lastne franšizne enote z zornega kota franšizojemalca na primeru NordseeKlara Samotorčan, 2003, undergraduate thesis Keywords: franchising, strateške povezave, podjetje, financiranje, najem, promocija, trženje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, mednarodne primerjave, case study, Nordsee Full text (outside link) |
|
7. Hotelski franšizing v SlovenijiDušanka Eferl, 2005, master's thesis Keywords: podjetje, franchising, franšiza, karakteristike, case study, hotelirstvo, sistemi, upravljanje, raziskave Full text (outside link) |
|
9. Internacionalizacija v trgovini na drobnoMaja Burgar, 2006, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, Makedonija, prodaja na drobno, trgovinsko podjetje, Mercator, izvoz, franchising, licence, strategija Full text (outside link) |
10. Ločitev hotelirske dejavnosti od upravljanja z nepremičninami v turizmuAndrej Šprajc, 2007, master's thesis Keywords: turizem, trendi, hotelirstvo, podjetje, poslovna funkcija, upravljanje, modeli, nepremičine, franchising, joint venture Full text (outside link) |