1. Analiza organizacijske strukture Continental filma ZagrebVesna Florijančič, 2002, undergraduate thesis Keywords: Hrvatska, podjetje, filmska industrija, Continental film, razvoj, organizacija, organizacijske strukture, problematika, modeli, tehnološki razvoj, analiza, case study Full text (outside link) |
2. Analiza dejavnikov komercialne uspešnosti filmov v ZDAKlemen Žun, 2003, undergraduate thesis Keywords: ZDA, filmska industrija, film, uspeh, trg, trženje, ekonomska propaganda, distribucija, kvaliteta Full text (outside link) |
3. Analiza uspešnosti filmovMartin Šifrer, 2003, undergraduate thesis Keywords: ZDA, Evropa, filmska industrija, film, zgodovina, financiranje, kapital, distribucija, mednarodne primerjave, uspeh, raziskave, analiza Full text (outside link) |
|
5. Cultural and commercial aspects of film festivalsRajeev Kumar Jain, 2006, master's thesis Keywords: Indija, filmska industrija, film, dogodek, turizem, kultura, trgovina, vlada, benchmarking Full text (outside link) |
6. Program trženjskega komuniciranja za Film za ženskeMartin Mirtič, 2007, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, filmska industrija, film, podjetje, Ljubljanski kinematografi, trženje, poslovno komuniciranje, planiranje, konkurenca Full text (outside link) |
7. Škoda, ki zaradi kršenja avtorskih pravic nastane v filmski industrijiSamo Premrn, 2008, undergraduate thesis Keywords: avtorsko pravo, avtorstvo, filmska industrija, intelektualna lastnina, monopoli, televizija, Internet, škoda Full text (outside link) |
8. Tržno komuniciranje slovenskega filmaKatarina Čas, 2008, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, kultura, filmska industrija, produkcija, distribucija, institucije, skladi, financiranje, poslovno komuniciranje, raziskave, analiza Full text (outside link) |
|
|