1. Smiselnost oglaševanja čistilnih sredstev na internetu v SlovenijiDarja Šušteršič, 2001, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, nova ekonomija, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, elektronsko poslovanje, oglas, raziskave, analiza Full text (outside link) |
2. Pripravljenost na elektronsko poslovanjeIvanka Galič, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, informacijska tehnologija, trženje, nova ekonomija, elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, priprava dela, informacijski sistemi, kadri, javna uprava, varstvo podatkov Full text (outside link) |
3. Tržno komunikacijski program za kadrovski informacijski sistemBarbara Butina, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, trženje, informacijska tehnologija, elektronsko poslovanje, trg, uporabniki, segmentacija, poslovno komuniciranje, diferenciacija proizvodov, izvajanje, proračuni, raziskave, primeri Full text (outside link) |
4. Analiza nakupno-prodajnega odnosa na primeru uvajanja nove storitve elektronskega bančništvaMarta Ivančič, 2002, undergraduate thesis Keywords: bančništvo, banke, elektronsko poslovanje, novi proizvodi, trženje, medorganizacijsko trženje, nakup, prodaja, raziskave, analiza Full text (outside link) |
|
6. Oblikovanje trženjskega načrta nastopa podjetja Etiketa tiskarna, d.d. na spletuTina Kokalj, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, podjetje, Etiketa tiskarna, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, planiranje Full text (outside link) |
7. Spletno oglaševanje in grajenje blagovnih znamkSimon Pukl, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, informacijski sistemi, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, oglas, strategija trženja, blagovne znamke, raziskave, 2001 Full text (outside link) |
8. Vzpon spletnega oglaševanja v Sloveniji in njegova vloga v medijskem spletuAljoša Jenko, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, nova ekonomija, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, tipi, ekonomska rast, sredstva javnega obveščanja, inovativnost, cena, efektivnost, direktno trženje Full text (outside link) |
9. Spletno oglaševanje in prispevek novega medija k promociji podjetijMarina Bučar, 2002, undergraduate thesis Keywords: nova ekonomija, informacijski sistemi, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, podjetje, promocija, strategija trženja, efektivnost, oglas, modeli Full text (outside link) |
10. Turistično gospodarstvo in internetGregor Kralj, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, informacijska tehnologija, Internet, turistična industrija, turizem, turistični proizvod, trženje, elektronsko trženje, analiza Full text (outside link) |