1. Sistemi ravnanja z odpadno embalažo v državah EUJurij Premrl, 2004, master's thesis Keywords: ekonomske teorije, odpadni material, embalaža, management, ekonomska rast, ekologija, EU, zakonodaja, sistemi, tržni delež, case study, alkoholne pijače, brezalkoholne pijače, Slovenija, izvajanje, modeli Full text (outside link) |
2. Prevzem podjetja v SlovenijiUrša Jakič, 2001, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, živilska industrija, brezalkoholne pijače, pivovarstvo, Pivovarna Union, Fructal, prevzemi podjetij, združitve podjetij, analiza, konkurenca Full text (outside link) |
3. Analiza organizacije Slovenijavino d.d.Marjan Šmidovnik, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, alkoholne pijače, brezalkoholne pijače, industrijsko podjetje, Slovenijavino, organizacijske strukture, tehnologija, komunikacije, motiviranje, analiza, kritika Full text (outside link) |
4. Strateški vidiki kapitalskega povezovanja Pivovarne Laško, d.d.Janja Knapič, 2004, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, pivovarstvo, brezalkoholne pijače, industrijsko podjetje, Pivovarna Laško, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, strateške povezave, strategija Full text (outside link) |
|
6. Corporate brand equity valuation in the food and beverage industry in SloveniaJelena Jokanović, 2005, master's thesis Keywords: Slovenija, živilska industrija, alkoholne pijače, brezalkoholne pijače, industrijsko podjetje, blagovne znamke, vrednotenje, metode, modeli, metodologija, podatki, analiza Full text (outside link) |
7. Analiza češkega in slovaškega trga čajaJanja Komel, 2005, undergraduate thesis Keywords: Republika Češka, Slovaška, brezalkoholne pijače, trg, konkurenca, poslovno komuniciranje, prodaja, analiza, case study, Droga Full text (outside link) |
8. Vplivi televizijskega oglaševanja hrane in pijače na otrokeUrška Podbevšek, 2005, undergraduate thesis Keywords: trženje, televizija, poslovno komuniciranje, oglas, otroci, prehrana, brezalkoholne pijače, poslovna morala, zakonodaja, tržne raziskave, analiza Full text (outside link) |
|
10. Razlika med kupci trgovskih in proizvajalčevih blagovnih znamk kaveŠpela Turjan, 2006, undergraduate thesis Keywords: notranja trgovina, nakup, odločanje, izbira, trženje, blagovne znamke, zadovoljstvo, lojalnost, brezalkoholne pijače, kava, tržne raziskave, analiza Full text (outside link) |