1 - 2 / 2 1 |
1. Naravni uporabniški vmesnik za aplikacijo digitalne galerije Andrej Vidmar, 2012, undergraduate thesis Keywords: senzor Kinect, Microsoft Kinect SDK, umetnost, novi mediji, galerija, JavaScript, HTML, CSS, Microsoft Xbox 360, Nintendo Wii, play station, Sony, igre, uporabniški vmesniki, kinetični uporabniški vmesniki, naravni uporabniški vmesniki, manipulacija, IR kamera, VGA kamera, Libfreenect, OpenNI, CL NUI, računalništvo, računalništvo in informatika, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge |
2. Vpliv prilagodljivosti iger za ravnotežje v navidezni resničnosti na pritiskovni plošči na intenzivnost gibanja in subjektivne izkušnje pacientov v kronični fazi po možganski kapi Nina Čelofiga, 2023, master's thesis Keywords: magistrska dela, fizioterapija, možganska kap, ravnotežje, navidezna resničnost, Equio, Nintendo Wii Fit, igre |