1. Vpliv vizualnih komunikacij pri izbiri živilKatja Vučko, 2010, undergraduate thesis Keywords: potrošniki, študenti kot potrošniki, nakupno vedenje, nakupovanje živil, embalaža, pakiranje živil, vizualne komunikacije, izbira živil Full text (file, 1,42 MB) |
2. Sistemi ravnanja z odpadno embalažo v državah EUJurij Premrl, 2004, master's thesis Keywords: ekonomske teorije, odpadni material, embalaža, management, ekonomska rast, ekologija, EU, zakonodaja, sistemi, tržni delež, case study, alkoholne pijače, brezalkoholne pijače, Slovenija, izvajanje, modeli Full text (outside link) |
3. Računovodstvo ekologijeAna Frankovič, 2001, undergraduate thesis Keywords: ekologija, varstvo okolja, recikliranje, embalaža, energija, odpadni material, podjetje, računovodstvo, bilanca stanja, bilanca uspeha Full text (outside link) |
4. Svetovni trg aluminija kot strateške kovine bodočnostiMateja Bratun, 2003, undergraduate thesis Keywords: svetovni trg, aluminij, produkcija, potrošnja, industrija, gradbeništvo, embalaža, transport, borze, cena, ekologija Full text (outside link) |
5. Nabava kot vir prihrankov v proizvodnem podjetjuSnežana Šuput Gulin, 2003, specialist thesis Keywords: Slovenija, industrijsko podjetje, Saturnus Embalaža, poslovna funkcija, nabava, strategija, nabavna politika, odločanje, optimizacija Full text (outside link) |
6. Obnašanje otrok in staršev pri nakupovanju prehrambenih izdelkov, s poudarkom na vplivu embalažeKatarina Petrovčič, 2003, undergraduate thesis Keywords: trženje, poslovno komuniciranje, embalaža, potrošnik, otroci, nakup, prehrana, raziskave, analiza Full text (outside link) |
|
8. Ponovno umeščanje blagovne znamke Lancaster na slovenski trgNika Bregar, 2004, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, kozmetika, blagovne znamke, trženje, proizvodi, embalaža, poslovno komuniciranje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, raziskave, ankete, analiza Full text (outside link) |
9. Uvajanje blagovne znamke vitaminov na slovenski in hrvaški trgAlja Ulaga, 2004, undergraduate thesis Keywords: trženje, blagovne znamke, image, lojalnost, kultura podjetja, embalaža, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza Full text (outside link) |
10. Sistem ravnanja z odpadno embalažo v SlovenijiJasmina Jovanović, 2004, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, embalaža, podjetje, Slopack, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, odpadni material, zakonodaja, mednarodne primerjave Full text (outside link) |