|
|
3. How do the expectations of faculty members influence the quality and acquisition of knowledge in the academic environment? The case of SloveniaMojca Kovač Šebart, Miha Kovač, Tadej Vidmar, Jasna Mažgon, 2022, original scientific article Keywords: reading literacy, Bologna reform, knowledge society, critical reading, standards of knowledge, reading material, Slovenia Full text (file, 154,97 KB) This document has more files! More... |
4. How to run an empty schoolKlara Skubic Ermenc, Janica Kalin, Jasna Mažgon, 2021, original scientific article Keywords: school heads, school management, COVID-19 pandemic, education, pedagogy, Slovenia Full text (file, 160,28 KB) This document has more files! More... |
5. Učenci s spektroavtistično motnjo v osnovni šoli skozi perspektivo pravičnostiEva Rajovec, 2021, master's thesis/paper Keywords: spektroavtistična motnja, inkluzija, pravičnost, redistribucija, zastopanost, pripoznanje, soodvisnost Full text (file, 1,86 MB) |
6. Stigmatizacija in diskriminacija integrirane naglušne učenke v redno osnovno šoloJudita Popovič, 2016, undergraduate thesis Keywords: pedagogika, sociologija, otroci s posebnimi potrebami, gluhi in naglušni, stigmatizacija, diskriminacija, osnovne šole, integracija Full text (file, 521,38 KB) This document has more files! More... |
|
8. Pedagoški delavci in stresNina Berger, 2010, undergraduate thesis Keywords: diplomska dela, pedagogika, učitelji, srednje šole, izobraževanje učiteljev, stres, pedagoška metodologija Full text (file, 627,54 KB) |
9. Razlike v znanju slovenščine med učenci devetega razreda osnovne šole, ki jim je slovenščina materinščina in tistimi, ki jim slovenščina ni materinščinaTjaša Brinovec, Janja Krečan, 2010, undergraduate thesis Keywords: diplomska dela, pedagogika, interkulturnost, migranti, materinščina, dvojezičnost, inkluzija, pedagoška metodologija Full text (file, 728,75 KB) |
|