Učna pot kot koncept tehnične vzgoje na primeru Zlatorogove pravljične deželePintar, Petra (Avtor)
Avsec, Stanislav (Mentor)
Šuligoj, Veronika (Komentor)
učna pottehnične dejavnostididaktične igračetehnična vzgoja v vrtcupredšolski otrociV teoretičnem delu diplomskega dela je zapisano o tehnični vzgoji v vrtcu, poudarek je na pomenu izbiranja tehničnih dejavnosti in ciljih, ki si jih zadamo pred pričetkom izvajanja dejavnosti. Cilje smo našli v Kurikulumu za vrtce in jih povzeli. Pred začetkom izvajanja dejavnosti v vrtcu smo si tudi sami zadali določene cilje in jih skušali doseči. V nadaljevanju smo pisali o otroški igri, saj je ta ključnega pomena v zgodnjem otroštvu. Pomembna je izbira igrače, ki jo otroku ponudimo. Dobra didaktična igrača otroku omogoča izkustveno učenje.
V empiričnem delu smo predstavili rezultate anketnih vprašalnikov, s katerimi smo želeli izvedeti mnenja strokovnih delavcev o trenutnem stanju učne poti Zlatorogova pravljična dežela, ki se nahaja v Bohinju. Geslo učne poti oz. pravljične dežele je »Nazaj k naravi«. Vse temelji na naravnih materialih in na spoznavanju le-teh preko čutov, gibanja, igre. Na poti skozi deželo so otrokom in odraslim ponujene različne dejavnosti, med njimi je veliko tehničnih. Na podlagi pridobljenih predlogov in ob upoštevanju teorije, smo zasnovali in izdelali didaktično igračo - dve kocki, ki smo ju umestili v učno pot, da bi prispevali k izboljšanju poti in pomagali otrokom pri učenju. Diplomsko delo omogoča razumevanje in pravilno uporabo dodanega koncepta, ki smo ga kritično ovrednotili. Kocki sta različni, omogočata več različnih iger in pokrivata kurikularna področja. Primerni sta za otroke prvega in drugega starostnega obdobja, pa tudi za mlajše šolske otroke. Cilje, ki smo si jih zadali, smo dosegli, prav tako lahko potrdimo zadane hipoteze. Didaktična igrača je dosegla svoj namen.[P. Pintar]20172017-11-30 03:00:05Diplomsko delo/naloga98432UDK: 62:373.22(043.2)COBISS_ID: 11835977sl