Širjenje dometa znamkBernot, Barbara (Avtor)
Podobnik, Klemen (Mentor)
pravo intelektualne lastnineindustrijska lastninaznamkesloganibarvne znamkezvokvonjokusširjenje dometa znamknekonvencionalne znamkeCilj magistrske diplomske naloge z naslovom Širjenje dometa znamk je predstaviti temo, ki je na področju prava intelektualne lastnine zelo zanimiva in o kateri se zadnje čase veliko govori. Zaradi boljšega razumevanja samega pojma znamke ter s tem povezanih pravic je na začetku kratko predstavljen krovni pojem intelektualne lastnine, ki je nato razdeljen na dve podzvrsti – avtorske in sorodne pravice ter industrijsko lastnino. V okviru industrijske lastnine so podrobneje obravnavane znamke, ki predstavljajo tudi osnovo za graditev osrednje teme naloge – širitve dometa znamk.
V nadaljevanju sledijo kratko predstavljeni pomembnejši pravni viri, ki se delijo na mednarodne, evropske in nacionalne. Ker so uradi za intelektualno lastnino bistven dejavnik pri samem postopku registracije znamke, bodo predstavljene njihove glavne značilnosti. Kot osrednja tema naloge sledi poglavje o širjenju dometa znamke, kjer se bomo zaradi obsežnega pojma omejili na nekatere nekonvencionalne znamke. Predstavljeni bodo primeri registriranja nekonvencionalnih znamk, ki so v javnosti najbolj znani in za posamezno vrsto znamke predstavljajo temeljni primer, po katerem se obravnavajo podobne zadeve.
Z magistrsko diplomsko nalogo želimo bralcu predstaviti pojem znamke ter širino, ki jo zadevni pojem lahko predstavlja. Za lažje razumevanje je znamka umeščena v pravni kontekst in natančneje razčlenjena. V zadnjem delu naloge so povzete ugotovitve magistrskega diplomskega dela hkrati pa so podani načini širjenja dometa znamk.20172017-07-03 10:20:43Magistrsko delo/naloga92762VisID: 68887COBISS_ID: 15667281sl