RAZISKAVA ZADOVOLJSTVA INMOTIVIRANOSTI ZAPOSLENIH V IZBRANEM PODJETJUSkok, Sara (Avtor)
Ivanko, Štefan (Mentor)
zadovoljstvodejavniki zadovoljstvamerjenje zadovoljstvacertifikat Družini prijazno podjetjemotivacijamotivi motivacijemotivacijske teorijemotivacijski dejavnikipomen motivacijenagrajevanjeVsako podjetje stremi k uspešnosti. Za uspeh pa niso pomembni le stranke in njihovo zadovoljstvo, temveč tudi zadovoljni in motivirani zaposleni. S tem se podjetju povečata uspešnost in konkurenčnost na trgu. Danes se tega zaveda vse več podjetij, zato se vedno več pozornosti namenja izboljšanju obeh omenjenih dejavnikov.
Diplomsko delo zajema vidik in stopnjo zadovoljstva in motiviranosti zaposlenih v organizaciji, ki je vodilna v svoji panogi. Za ugotavljanje stopnje zadovoljstva in motiviranosti je bila v sklopu diplomskega dela izvedena anketa, ki je pokazala dokaj visoko stopnjo zadovoljstva zaposlenih. Na področju motiviranosti se je izkazalo, da bi se dalo narediti še veliko izboljšav ter jo posledično povečati. Po mnenju zaposlenih vodje premalo časa posvečajo njihovemu zadovoljstvu in motivaciji.
Po pričakovanjih je največji motivacijski faktor izplačilo nagrad in stimulacij, zanimivo pa je, da mu kljub temu zelo tesno sledita tudi motivacijska dejavnika poznavanje cilja in poznavanje rezultatov svojega dela. Plača kot motivacijski faktor se je uvrstila na peto mesto.
Del diplomskega dela je namenjen tudi certifikatu Družini prijazno podjetje, ki se ga poslužuje vedno več slovenskih podjetij. Njegov namen in cilj sta izboljšati zadovoljstvo in motivacijo zaposlenih ter jim olajšati usklajevanje družinskih in poklicnih obveznostih. Z anketo je bila preverjena prepoznavnost certifikata. Rezultat je bil presenetljiv, saj ga ni poznala le peščica anketirancev.20172017-06-14 11:25:02Diplomsko delo/naloga92570VisID: 12343sl