20.500.12556/RUL-84708
Prepričljive tehnologije v mobilnem učenju
Persuasive technologies in mobile learning
Za globalne korporacije je značilno veliko število zaposlenih in geografska razpršenost enot. Poleg tega konkurenčnost na svetovnem trgu od njih zahteva vlaganje v človeške vire, da bi lahko ostale korak pred konkurenco. Izvajanje klasičnega izobraževanja je v takih okoljih velik organizacijski izziv in strošek. V nasprotju s klasičnim, mobilno izobraževanje omogoča znanježeljnim, da prilagodijo učenje svojim potrebam in časovnim omejitvam. Vendar je pri samostojnem učenju zelo težko vspostaviti kontinuiteto pri angažiranju uporabnikov. Za dosego slednjega smo zasnovali in razvili mobilno aplikacijo za e-učenje namenjeno poslovnežem, ki temelji na oblikovalskih smernicah prepričjivih tehnologij. Namen aplikacije je spodbujanje uporabnikov k rednem učenju. Aplikacijo smo preiskušali v realnem okolju različno velikih globalnih družb. Rezultati kažejo, da uporaba prijemov prepričljivih tehnologij pri mobilnem učenju poveča tako angažiranost uporabnikov kot število uspešno zaključenih tečajev.
Global corporations are characterized by a large number of employees and geographically dispersed offices. Moreover, the competitiveness in the global market requires them to invest in their human resources to be able to remain a step ahead of the competition. Implementing large scale classical education in such environments is challenging and costly. Mobile e-learning allows users to tailor their professional education to their needs and time constraints. However, in self-paced education it is very hard to keep user retention and engagement. To achieve the latter we have designed and developed a mobile e-learning platform for corporate environments based on the persuasion and/or gamification design guidelines that try to incite users in regularly using the platform. We have evaluated the application in-the-wild in corporate environments of differently sized companies. The results show that the use of persuasive technologies in mobile learning increases user engagement as well as course completion rates.
prepričljive tehnologije
mobilno učenje
mobilno e-učenje
m-izobraževanje
persuasive technologies
mobile learning
mobile e-learning
m-learning
true
false
false
Angleški jezik
Slovenski jezik
Magistrsko delo
2016-08-31 18:25:01
2016-08-31 18:25:03
2022-08-02 06:32:25
0000-00-00 00:00:00
2016
0
0
0000-00-00
NiDoloceno
NiDoloceno
NiDoloceno
0000-00-00
0000-00-00
0000-00-00
1970-01-01
18722
Krulec_Rok_-_Prepricljive_tehnologije_v_mobilnem_ucenju.pdf
Krulec_Rok_-_Prepricljive_tehnologije_v_mobilnem_ucenju.pdf
1
AD85E2F990ABB60CB5CFB87C949EFF18
a3b51e1bb9a69ea6ae1fb83ee251f8f2738654ca1360d9e7d58021b96fcb3de2
ebcd71cd-a1b0-11eb-a523-00155dcfd717
20.500.12556/rul/9c105c68-455e-49f7-b6d5-1b64361ecedb
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?lang=slv&id=87822
Fakulteta za računalništvo in informatiko
0
0
0