Interaktivna animacija na osnovi obogatene resničnostiSKOČIR, TOMAŽ (Avtor)
Sodnik, Jaka (Mentor)
Virtualna resničnostobogatena resničnost3D animacijeBlenderUnityVuforiaV diplomski nalogi sem želel na praktičnem primeru predstaviti možnosti uporabe obogatene resničnosti s pomočjo sodobnih mobilnih naprav. O obogateni resničnosti (OR) govorimo, ko z napravami, kot so pametni telefoni, tablice ter pametna očala, dodajamo virtualne objekte v resnični svet in je oboje skupaj vidno na ekranu.
V teoretičnem delu diplomske naloge sem opisal zgodovino virtualne resničnosti (VR) in njeno tehnološko osnovo. Primerjal sem razlike med virtualno in obogateno resničnostjo in opisal programe, ki sem jih uporabljal v praktičnem delu. Naredil sem pregled delovanja programov ter jih na splošno opisal (čas nastanka, avtor, skupnost uporabnikov itd.).
V praktičnem delu sem izdelal aplikacijo za tablice, ki poveže virtualne 3D modele z realnim okoljem. Modele aktiviramo (vklopimo animacijo) s pritiskom na virtualni gumb, kar v praksi pomeni premik roke pred zaslonom mobilne naprave čez določeno površino na slikovni tarči. Uporabil sem programe Blender, Unity in Vuforia. Opis praktičnega dela vsebuje opise uporabljene strojne in programske opreme, postopke za izdelavo 3D modelov in animacijo le-teh ter integracijo 3D modelov v obogateno resničnost, kot tudi postopek programiranja virtualnih gumbov in izvoz aplikacije na tablico.20162016-03-25 12:15:03Diplomsko delo/naloga81040VisID: 34335sl