Povezovanje vzgojiteljevega osebnega življenja s profesionalnimBenedik, Tinka (Avtor)
Batistič Zorec, Marcela (Mentor)
osebnostni razvojV življenju nenehno rastemo tako osebnostno kot profesionalno. Osebnostni razvoj je za vzgojitelja kot vzornika mnogih otrok, mladih novih generacij, izrednega pomena. Vzgojitelji so z otroki v njihovem najobčutljivejšem obdobju, saj se ti v tem obdobju psihofizično in osebnostno razvijajo. Prav tako pa ne gre zanemariti pomembne vloge profesionalnega razvoja pri vzgojiteljevem funkcioniranju v vrtcu. V diplomskem delu obravnavam profesionalni in osebnostni razvoj vzgojiteljev predšolskih otrok. Poleg skrbi za vsakega od omenjenih vidikov razvoja poudarim tudi njuno povezanost in povezanost profesionalnega življenja z zasebnim. V empiričnem delu diplomskega dela sem raziskala, kaj vse vpliva na vzgojiteljevo funkcioniranje v vrtcu, kako skrbijo za svojo osebnostno in profesionalno rast ter kako ju povezujejo. Raziskava temelji na kvalitativni metodi raziskovanja. Podatki so bili pridobljeni s pomočjo vnaprej izdelanih vprašanj in podvprašanj. S kvalitativno analizo šestih intervjujev z vzgojitelji in vzgojiteljicami različnih starosti, različnih delovnih dob, izobrazbe in spola sem ugotovila, da na različne načine skrbijo tako za svojo osebnostno kot profesionalno rast ter da se vsem zdi povezovanje obeh vidikov razvoja izrednega pomena. Večina intervjuvancev meni, da ni možno profesionalno rasti brez osebnostne rasti. Pri skrbi za osebnostni razvoj med intervjuvanci prevladujejo športna dejavnost, stik z naravo in pogovor o službenih dilemah z družinskimi člani ali v družbi. Za profesionalni razvoj pa večina intervjuvancev skrbi z obiski raznih seminarjev, izobraževanj in branjem strokovne literature. Večina intervjuvancev meni, da njihovo zasebno življenje vpliva na delo v vrtcu in nasprotno.20152015-11-11 05:22:27Delo ni kategorizirano73402COBISS_ID: 10790473sl