Orodje za ročno poravnavo 2D in 3D medicinskih posnetkov
Napisal sem razširitev za aplikacijo, ki prikazuje model ožilja v prostoru. Razširitev uporabniku omogoča poravnavo 2D rentgenskega posnetka s 3D mrežnim modelom. Model se pri poravnavi premika neodvisno od projekcije, ko pa je uporabnik zadovoljen, pa lahko projekcijo in model zaklene, tako da se premikata skupaj. Premikanje in rotiranje je možno z miško ali s tipkovnico. Za hitrejši izris sem uporabil aplikacijski programski vmesnik za strojno pospešen izris OpenGL in njegovo funkcionalnost senčilnikov. Za lažje programiranje sem napisal programsko ovojnico, ki nizkonivojske koncepte OpenGL predstavi bolj razumljivo.
I wrote an extension for an application that displays a model of a vascular system of a patient. The extension allows the user to align a 2D x-ray image with a 3D mesh. The model moves independently from the projection, but when the user is satisfied with the alignment, they can lock the projection and the model together, so they move in unison. Moving and rotating the model is possible with the mouse and keyboard. For faster rendering I utilized the OpenGL application programming interface and its shader functionality. For easier development I first wrote a wrapper for OpenGL, which presents low level OpenGL concepts more understandably.
2015
2015-09-22 14:35:01
1060
OpenGL, GLSL, projekcija, poravnava, senčilniki
OpenGL, GLSL, projection, alignment, shaders
mb11
JURE
KOLENKO
70
Matija
Marolt
991
VisID
16
15871
Kolenko Jure - Orodje za ročno poravnavo 2D in 3D medicinskih posnetkov.pdf
1157851
Predstavitvena datoteka
2015-09-22 14:35:02