Mladinski center v občini Ivančna GoricaČampa, Tina (Avtor)
Zorc-Maver, Darja (Mentor)
mladostnikimladinska politikamladinsko delomladinski centriV procesu individualizacije so mladi postali odgovorni za oblikovanje svojega življenjskega poteka, svobodno se odločajo in oblikujejo lastne biografije. Zato se jih spodbuja v kvalitetno preživljanje prostega časa, hkrati pa se s tem spodbuja neformalno učenje. Mladostnike se poskuša pripraviti, da mladostniška leta izkoristijo za odkrivanje življenjskih priložnosti, za učenje socialnih veščin, pridobivanje izkušenj ter za usmerjene dejavnosti, ki jim bodo v prihodnosti v pomoč pri vstopanju v svet odraslih. Mladinski centri so tako ena izmed oblik mladinskega povezovanja v družbi in v svojem diplomskem delu sem se posvetila prav tej obliki. Mladi se neformalno izobražujejo, urijo v veščinah organiziranja, soodločanja in sodelovanja, hkrati pa sodelujejo kot akterji družbenega dogajanja in sodelujejo z lokalnim okoljem. V sklopu raziskovalnega dela sem ugotavljala, kakšne so potrebe mladih v občini, kako preživljajo prosti čas in kakšna je ponudba prostočasnih dejavnosti. Raziskovala sem, katera so področja delovanja mladinske politike, ali mladi izražajo potrebo po ustanovitvi mladinskega centra in kakšne so realne možnosti za ustanovitev le tega. Ugotovitve sem povezala z primeroma dobre prakse dveh mladinskih centrov. Ugotovila sem, da področje mladinske politike v občini ni definirano in urejeno. Ponudba in raznolikost prostočasnih dejavnosti je slaba, velika večina mladih pa kljub drugačnemu mnenju občinske uprave, izraža potrebo po mladinskem centru.[T. Čampa]20142015-07-10 21:20:16Diplomsko delo/naloga69198UDK: 379.8:364.4-053.6(043.2)COBISS_ID: 10259017sl