20.500.12556/RUL-69102
Podpora in spremljanje vključevanja gibalno oviranih in dolgotrajno bolnih učencev v programe izobraževanja
Funkcionalni učinki gibalne oviranosti in kronične bolezni na učenčeve zmožnosti opravljanja vsakodnevnih aktivnosti, šolanja in vključevanja med vrstnike so zelo raznoliki.
Otroci z različnimi poškodbami (okvarami) in obolenji osrednjega živčevja ter na drugi strani poškodbami, anomalijami rok in/ali nog ter obolenji perifernega gibalnega aparata od rojstva do 15. leta starosti so vključeni v obravnavo na Univerzitetnem rehabilitacijskem inštitutu Soča. V času obravnave za šolarje skrbijo tudi učitelji Bolnišničnih šolskih oddelkov OŠ Ledina. V bolnišnični šoli na oddelku za rehabilitacijo otrok vsako šolsko leto sprejmejo približno 150 učencev in dijakov. Učno delo učenca v bolnišnični šoli poteka po individualiziranem programu, ki ga tim bolnišnične šole pripravi v sodelovanju s strokovnjaki tima za rehabilitacijo otrok, učenčevo matično šolo, starši in učencem.
specialna pedagogika
remedial instruction sciences
true
false
false
Društvo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov Slovenije, Skupnost organizacij za usposabljanje oseb s posebnimi potrebami v Republiki Sloveniji
Neznan jezik
Neznan jezik
Delo ni kategorizirano
2015-07-10 21:18:09
2015-07-10 21:18:09
2022-07-11 03:41:41
0000-00-00 00:00:00
2014
0
0
38-38
0000-00-00
NiDoloceno
NiDoloceno
NiDoloceno
0000-00-00
0000-00-00
0000-00-00
http://pefprints.pef.uni-lj.si/2485/
1
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?lang=slv&id=69113
Pedagoška fakulteta
0
0
0