Nadarjeni učenci v slovenski šoliJuriševič, Mojca (Avtor)
nadarjeniNamen monografije je osvetliti obravnavo nadarjenih učencev v slovenski
šoli z vidika njenih uporabnikov – nadarjenih učencev osnovne šole in gimnazije.
Pri načrtovanju vzgojno-izobraževalnega procesa, ki je optimalno
prilagojen potrebam nadarjenih učencev, je namreč nadvse pomembno poznati
socialne kognicije učencev (Cross, Coleman in Steward, 1993; Cross in
Dawn Frazier, 2009). Vpogled v to, kako nadarjeni učenci razumejo socialne
interakcije v šoli ter kakšne predstave imajo o sebi, kako jih kot nadarjene
zaznavajo drugi znotraj njihovega socialnega okolja in kako nadarjeni
učenci vidijo svojo socialno vlogo – vlogo nadarjenega učenca – v primerjavi
z referenčno skupino, pripomore k razumevanju odnosa, ki ga nadarjeni
učenci oblikujejo do sebe kot nadarjenega ter svojega (prilagojenega) izobraževanja.Pedagoška fakulteta20122015-07-10 21:00:27Delo ni kategorizirano68274DOI: 978-961-253-094-5sl