Politično prepričevanje in strategija volilnega marketinga
Analiza štirih modelov komuniciranja: 1. komunikativna interakcija, 2. model prepričevanja in strateške interakcije, 3. model politične propagande, 4. strategija političnega marketinga. V stvarnosti ne omogočajo komunikativne interakcije in recipročnost se omeji na proučevanje potreb publike - zaradi učinkovitejšega vplivanja. Komunikacijski modeli se v stvarnosti ne pojavljajo v "čisti" obliki; uveljavlja se "sobivanje" dveh ali več komunikacijskih modelov. Paradigmi komunikativne interakcije in političnega prepričevanja se prepletata z modeloma strateške interakcije in politične propagande. Hkrati pa propagandna in marketinška akcija - sodobna deformacija stare galske vizije Herkula, simbola govorniške moči - "vsrkavata" model političnega prepričevanja, da bi zabrisali metode duhovne represije in si nadeli patino demokracije. V sodobni demokraciji si "zmago" laste uspešni menedžerji marketinške akcije, ne pa civilna družba in "suvereni" narod.
1992
2015-07-10 20:30:18
1060
politična propaganda, politični marketing, komunikacijski modeli, interakcija, komuniciranje, volitve,
political propaganda, political marketing, communication model, interaction, communication, election,
r6
Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
France
Vreg
70
UDK
4
324
ISSN pri članku
9
0040-3598
COBISS_ID
3
15426653
OceCobissID
13
763652
0
Predstavitvena datoteka
2015-07-10 20:30:18