Metoda razvoja funkcij kakovostiLipušček, Igor (Avtor)
Tratnik, Mirko (Avtor)
načrtovanje izdelkovizboljševanje izdelkovmetoda razvoja funkcij kakovostihiša kakovostiKanov modelzahteve kupcevtehnične značilnostiV prispevku je predstavljena metoda razvoja funkcij kakovosti, ki se uporablja pri procesu načrtovanja razvoja izdelka ali storitve. Opisan in razložen je osnovni diagram metode, imenovan hiša kakovosti. V njem so dokumentirane zahteve kupca in njihova pomembnost; tehnične značilnosti izdelka in njihove povezave z zahtevami kupca; medsebojne odvisnosti tehničnih značilnosti; primerjalne ocene izpolnjevanja kupčevih zahtev ter tehničnih značilnosti preučevanega in konkurenčnih izdelkov. V nadaljevanju je postopno prikazan celoten postopek prevajanja kupčevih želja in potreb v tehnične značilnosti izdelka. Podrobno je opisana odvisnost kupčevega zadovoljstva od stopnje izpolnjevanja njegovih potreb. Predstavljena je tudi možnost uvajanja metode razvoja funkcij kakovosti v prakso in prednosti, ki jih njena uporaba prinese.Zveza društev inženirjev in tehnikov gozdarstva in lesarstva Slovenije20042015-07-10 18:59:34Delo ni kategorizirano61289UDK: 658.512:658.562ISSN pri članku: 0024-1067COBISS_ID: 1146761OceCobissID: 13940224sl