Embaliranje in pakiranje končnih izdelkov
V tovarni pohištva je po predhodnih ugotovitvah za največji delež reklamacij krivo embaliranje proizvodov. Preučevali smo možnosti majhnih in cenovno ugodnejših posodobitev postopkov embaliranja. S primerjalno analizo smo ugotovili, da naj bi se posledično zaradi sodobnejšega načina embaliranja stroški le-tega nekoliko zvišali, stroški reklamacij pa znižali. Prikazali smo predloge posodobitve z uporabo novejših, kakovostnejših in tudi ekološko sprejemljivejših materialov. Poleg tega je pričakovati izboljšanje skladiščenja, načina transporta in embaliranja posameznega kartona, da bodo izdelki bolj zaščiteni. Posledično se bodo zmanjšali tudi stroški reklamacij, za reševanje katerih podjetje trenutno nameni 0,98 % neto prihodkov prodaje.
According to preliminary findings, packing procedures are the main culprits for complaints. Our study points out possibilities to reduce the costs of complaints and to introduce some small and low-cost improvements in the process of packaging. Using comparative analysis we found out that as a consequence because of modernised packing procedures, the costs of packaging will slightly rise. The propositions for improvements by using modern, qualityand ecologically more acceptable materials were shown. Easier storage, transport and packing of separate items and better protected products are, therefore, to be expected. This will result in the reduction of complaints costs, currently adding up to 0.98 % of net income.
2008
2014-07-11 12:25:09
1060
lesarstvo, pohištvena industrija, reklamacije, embalirni materiali
wood technology, furniture industry, reclamation, packing material
m5
[S. Lekše]
Simon
Lekše
70
Jasna
Hrovatin
991
Jože
Kropivšek
901
UDK
4
658.286
COBISS_ID
3
1689225
vs_lekse_simon.pdf
1338453
Predstavitvena datoteka
2020-08-24 15:05:14