20.500.12556/RUL-15911
Značilnosti pnevmatik pri spravilu lesa za prilagojene kmetijske traktorje in forvarderje
diplomsko delo (visokošolski strokovni študij - 1. stopnja)
V gozdarstvu pri spravilu lesa se uporablja različne tipe pnevmatik. V diplomski alogi je bila narejena morfološka analiza pnevmatik za težke delovnestroje, rilagojene kmetijske traktorje in forwarderje. Preučevane so bile tehnične značilnosti nevmatik pri obeh skupinah. Za analizo je bilo izbranih 7 različnih podjetij, ki roizvajajo traktorske pnevmatike, Alliance, BF Goodrich, Firestone, Michelin, okian Heavy Tyres, Pirelli in Trelleborg. Parametri, ki so obravnavani v nalogi, so vsirina pnevmatike, premer pnevmatike, statični obremenjeni radij, indeks nosilnosti, lak v pnevmatiki, največja dovoljeno obremenitev in ugrez oz. deflekcijo nevmatike. Med naštetimi parametri so bile ugotovljene različne odvisnosti. gotovljeno je, davečji kot je dovoljeni tlak v pnevmatiki, večja je lahko obremenitev nevmatike. S širino pnevmatike se tlak v pnevmatiki povečuje. Za spravilo lesapo slabo nosilnih tleh so bolj primerne široke izvedbe gum. Širina pnevmatike s premerom pnevmatike narašča. Največja dovoljena obremenitev pnevmatike narašča s širino pnevmatike. Večji kot je premer pnevmatike, večji je ugrez oziroma deflekcija nevmatike. Bolj kot se hitrost vozila povečuje, manjša je lahko največja dovoljena remenitev pnevmatike. Med indeksom nosilnosti, iz zbranih podatkov, in med ndeksom nosilnosti po standardu, ni posebnih razlik. Večja, kot je največja dovoljena remenitev pnevmatike, večji je indeks nosilnosti.
In forestry at gathering timber is used diffrerent types of tyres. In this thesis we made morphological analysis of tyres for heavy machinery, adapted agricultural ractors and forwarders. We studied the technical characteristics of the tyres in both groups. For the analysis were selected 7 different companies producing tractor tyres, Alliance, BF Goodrich, Firestone, Michelin, Nokian Heavy Tyres, Pirelli and Trelleborg. Parameters which are discussed in this thesis are the width of the tyre, tyre diameter, static loaded radius, load index, inflation pressure, the maximum permissible load, deformation of the tyre. We found different dependencies between these parameters. It was found, that the higher the permissible inflation pressure is, the bigger is the load on the tyre. With the width of the tyre inflation pressure increases. For work on poor-carrying soils are more suitable wide erformance of tyres. The width of the tyre with the tyre diameter increases. Maximum load of the tyre increases with the width of the tyre. Larger than thediameter of the tyre is, the greater is the deformation of the tyre. More than the vehicle speed increases, the lower is the maximum load of the tyre. During the load index from collected data, and the load index of a standard, is no specific differences. Greater than a maximum load of the tyre is, the greater is the load index.
pnevmatike
forvarderji
traktorji
tlak
obremenitve pnevmatik
indeks nosilnosti
spravilo lesa
true
false
false
[M. Intihar]
Slovenski jezik
Neznan jezik
Diplomsko delo
2014-07-11 13:43:34
2014-07-11 13:43:34
2022-07-11 16:55:39
0000-00-00 00:00:00
2010
0
Ljubljana
0
X, 59 f.
0000-00-00
NiDoloceno
NiDoloceno
NiDoloceno
0000-00-00
0000-00-00
0000-00-00
630*37(043.2)=163.6
3050918
UNI_Intihar_Mateja_2010.pdf
UNI_Intihar_Mateja_2010.pdf
1
3C4FAC503A9ADF127B915D018C6C4212
623b58cbdee6d7e81d8f8677494c25bba361f25577ea495bb7e44e54bd509f50
600b9a58-a1b8-11eb-a523-00155dcfd717
20.500.12556/rul/b4d91f28-0904-4b2f-a7aa-3ba3f4affd96
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?lang=slv&id=127663
Biotehniška fakulteta
0
0
0