20.500.12556/RUL-128184
Digitalizacija in COVID-19
večja uporaba sistema za upravljanje učenja na primeru Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani
Digitalization and COVID-19
Na osnovi podatkov o dostopih do sistema Canvas smo analizirali njegovo dnevno uporabo, kjer nas je zanimalo povečanje uporabe zaradi ukrepov proti covidu-19. Uporaba sistema tako pri študentih kot pri učiteljih se je v preteklih dveh študijskih letih povečevala zaradi uspešnega privzemanja, zato smo skušali razmejiti vpliv uspešnega privzemanja od vpliva ukrepov proti covidu-19. Uporaba modelov ARIMAX pokaže, da je razmejitev med obema vplivoma jasna za dnevno število vzpostavljenih sej ter za število študentov, ki so bili v dnevu aktivni. Število predmetov, do katerih so dostopali učitelji na dan, je v obdobju covida-19 precej naraslo, pri študentih pa se to povečuje z uspešnim privzemanjem, zato pandemija na to ni značilno vplivala. Podobno se pri študentih iz leta v leto povečuje število dostopov do kvizov in nalog, učitelji pa so v obdobju covida-19 na kvizih in nalogah delali bistveno intenzivneje. Pri študentih se je dolžina sej med ukrepi proti covidu-19 občutno podaljšala, pri pedagoških delavcih pa tega podaljšanja ni bilo opaziti.
univerze
izobraževanje
digitalizacija
sistem za upravljanje učenja
privzemanje informacijske tehnologije
analiza časovnih serij
ARIMA
covid-19
universities
izobraževanje
digitalization
true
false
true
Slovenski jezik
Angleški jezik
Članek v reviji
2021-07-05 14:58:25
2021-07-05 15:06:50
2022-09-07 04:13:31
0000-00-00 00:00:00
2020
0
0
Str. 183-193, 215
pos. št.
Vol. 22
2020
0000-00-00
Zaloznikova
Objavljeno
NiDoloceno
0000-00-00
0000-00-00
0000-00-00
378.4
1580-0466
67768579
RAZ_Turk_Tomaz_2020.pdf
RAZ_Turk_Tomaz_2020.pdf
1
BE1986FB661FDBA419881B247BA63476
c25283f0d7ef60c3c3d5d3df87ff83161460c4bd657201476ea31448c00b1b06
1c850524-dd91-11eb-a523-00155dcfd717
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?lang=slv&id=144830
http://ojs.ebrjournal.net/ojs/index.php/ebr/article/view/817
0
216ac3da-dd91-11eb-a523-00155dcfd717
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?lang=slv&id=144831
Ekonomska fakulteta
0
0
0