Prenova celostne grafične podobe podjetja EIUSReberc, Neža (Avtor)
Pušnik, Nace (Mentor)
celostna grafična podobalogotipoblikovanjepriročnik celostne grafične podobeV diplomskem delu je predstavljena prenova celostne grafične podobe podjetja EIUS.
V teoretičnem delu smo spoznali, da je celostna grafična podoba kompleksen pojem, ki razlikuje medsebojno odvisne elemente imidža, sistema in organizacije. Ugotovili smo, da mora vse od vrste simbola in tipografije do barv biti skladno s sliko, ki jo podjetje predstavlja ali želi predstavljati v javnosti. Tako smo prišli do zaključka, da je za ažurnost celostne grafične podobe podjetja EIUS potrebna prenova.
Prenovo smo začeli z raziskavo v podjetju ter s preučevanjem obstoječih grafičnih elementov. Novo celostno grafično podobo smo razvijali s skiciranjem ter nadaljevali z digitalizacijo in dodelavo prvotnih skic. Za oceno uspešnosti prenove smo izvedli spletno anketo.
Ugotovili smo, da je ustrezna celostna grafična podoba ključna za prepoznavnost, uspeh in konkuriranje s preostalimi podjetji na trgu. Prav tako smo spoznali, kdaj se je smiselno odločiti za spremembo ter na kakšen način jo uspešno izvedemo.20212021-05-15 09:00:29Diplomsko delo/naloga127070VisID: 78332sl