20.500.12556/RUL-126757
Mnenje bodočih učiteljev (razrednega pouka) o rabi slovenskega knjižnega jezika pri pouku
Pri nekaterih študentih razrednega pouka na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani opažamo negativen odnos do rabe slovenskega knjižnega jezika pri pouku. Bodočim učiteljem se zdi ta zvrst preveč uradna in "neživljenjska". Menijo, da se učitelj z rabo knjižnega jezika ne more približati učencem. Z anketo študentov smo želeli preveriti, ali je negativen odnos do rabe knjižnega jezika pri pouku res prevladujoč, in ugotoviti vzroke zanj. Učitelji so ne glede na predmet poučevanja učencem zgled, zato želimo s prispevkom opozoriti na pomen rabe slovenskega knjižnega jezika pri pouku.
Some students of primary teacher education at the University of Ljubljana Faculty of Education have a negative attitude towards the use of standard Slovene in the classroom. They find it too formal and believe that a teacher who uses the standard language cannot get close to the pupils. Through a student survey, we wanted to find out how prevalent is the negative attitude towards the use of the standard language in the classroom and why. Regardless of the subject taught, teachers are a role model for the students, so we wish to emphasize the importance of the use of the standard language during lessons.
Pedagoška fakulteta
slovenski knjižni jezik
razredni pouk
Faculty of Education
Slovene standard language
primary teacher education
true
false
false
Slovenski jezik
Angleški jezik
Neznano
2021-05-05 15:27:54
2021-05-05 15:27:55
2022-09-06 03:48:43
0000-00-00 00:00:00
2020
0
0
Str. 195-204
0000-00-00
NiDoloceno
NiDoloceno
NiDoloceno
0000-00-00
0000-00-00
0000-00-00
811.163.6:37.091.3
10.4312/Obdobja.39.195-204
39084803
33858563
Obdobja-39_GodecSorsak_Metljak.pdf
Obdobja-39_GodecSorsak_Metljak.pdf
1
D10E839F0CB777BDBACD0F402C7D3C1A
bfc615175099f95c63f1d0dc65e3f08c7eb19a97835c94dcf326af9b4a09823c
ac0f5b2a-ada5-11eb-a523-00155dcfd717
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?lang=slv&id=142827
https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-39/
0
fcedbfa8-ada7-11eb-a523-00155dcfd717
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?lang=slv&id=142833
Pedagoška fakulteta
Filozofska fakulteta
0
0
0