Izvedba NTC (Nikola Tesla Center) učnega programa in njegove koristi v povezavi z nevrološkim in psihološkim razvojem pri učenju angleščine kot tujega jezika v zgodnjem otroštvuZeilhofer, Ana (Avtor)
Skela, Janez (Mentor)
zelo majhni otrociučenje tujih jezikovnevrologijapsihologijapredšolska vzgojaNTC (Nikola Tesla Center) sistem poučevanjaPričujoče magistrsko delo se osredotoča na učence v (zelo) zgodnjem otroštvu (1-5 let) in njihovo sposobnost usvajanja in učenja tujega jezika v predšolskem obdobju. Končne ugotovitve temeljijo na nevrologiji in psihologiji v povezavi s pedagogiko, ki temelji na pedagoškem programu NTC (Nikola Testa Center).
Številni raziskovalci, kot so to Piaget, Pinter in Singleton, so zelo veliko pripomogli k boljšemu razumevanju procesa usvajanja in učenja tujih jezikov majhnih otrok. Določene izboljšave so bile do sedaj že uvedene v uradni učni program oz. kurikul, vendar potreben napredek še ni bil dosežen. Na srečo so nekatere zasebne ustanove, kot sta Montessori in waldorfska šola, le stopile v korak s časom in razvile naprednejše učne tehnike. Dr. Ranko Rajović, ustanovitelj NTC načina poučevanja, je tudi preučeval začetke poučevanja majhnih otrok in ustvaril program, ki temelji na otrokovem nevrološkem in psihološkem razvoju, pri katerem se otroci nevede učijo s pridobivanjem velike količine informacij. Z uporabo ustreznih orodij in tehnik lahko vzgojitelji prepoznajo otrokov potencial, hkrati pa izkoristijo njihove zmožnosti. Pomembna sprememba kognitivnega in gibalnega razvoja naših otrok temelji na ustreznem izobraževanju učiteljev, vzgojiteljev in staršev. Oni so tisti, ki lahko pomagajo izboljšati novo generacijo učencev, vendar potrebujejo znanje.20202020-11-18 07:45:02Magistrsko delo/naloga122034VisID: 470889sl