Algoritmi za igranje potezne večakcijske miselne igre LessMagerl, Žan (Avtor)
Mihelič, Jurij (Mentor)
algoritem minimaksalfa-beta rezanjedrevesno preiskovanje Monte-Carloanalizaevalvacijska funkcijaigra LessV tem delu predstavimo izvedbo in rezultate različnih algoritmov in metod za igranje večakcijske igre Less. Uporabili smo minimaks algoritem, njegovo optimizacijo z alfa-beta rezanjem in drevesno preiskovanje Monte-Carlo. Vse algoritme smo med seboj pomerili v dvobojih in nato analizirali rezultate in vpliv različnih vrednosti vhodnih parametrov algoritmov. Zaradi velikega vejitvenega faktorja igre Less se je drevesno preiskovanje Monte-Carlo izkazalo kot primernejše za igranje igre od minimaks algoritma. V nadaljni analizi smo ugotovili, da na izide iger ne vpliva prednost prve poteze, močno pa vpliva začetna postavitev igralnega polja. Rezultati so pokazali, da najboljši zasnovani algoritmi premagajo priložnostnega igralca igre Less.20202020-09-08 14:40:01Diplomsko delo/naloga119413VisID: 26021COBISS_ID: 28907779sl