Združevanje analognih in digitalnih tehnik: optimalna izkušnja interakcije pri spletnem nakupovanju s kupciNovak, Ajda (Avtor)
Kronegger, Luka (Mentor)
spletno komuniciranjeuporabniška izkušnjadigitalne tehnikeanalogne tehnikespletno nakupovanjeSpletna komunikacija in interakcija se je čez desetletja, stoletja in obdobja močno spreminjala. Že v zadnji polovici stoletja zaznavamo konkretne spremembe pri načinih in taktikah spletnega komuniciranja, ki so jih povzročile (tehnološke) revolucije, inovacije in nova orodja (tudi spletne) komunikacije. Skozi delo spoznavamo pomen spletne komunikacije in interakcije danes (v primerjavi s preteklostjo), kako le ta vpliva na nakupne navade, kaj prinaša in kje še vedno ostaja ključnega pomena ter zakaj. Na analizi primera spletne trgovine in raziskavi glasbene panoge v Sloveniji ugotavljamo, kaj so tiste taktike, ki povečujejo prodajo in učinkovitost spletnih mest, hkrati pa z njimi vzporedno poteka tudi raziskovanje razlogov za takšne rezultate. Preko naloge sledimo raziskavi in spoznavamo analogne ter digitalne tehnike, s katerimi operirajo oziroma s katerimi bi lahko operirali spletni trgovci. Polje študija bo tudi uporabniška izkušnja, ki je med nami precej dlje, kot je bil opravljen prvi spletni nakup, napovedi pa so precej zložne in ocenjujejo, da bo le ta nekoč postala ena izmed pomembnejših disciplin svetovne ekonomije.[A. Novak]20202020-06-04 08:30:14Magistrsko delo/naloga116697UDK: 366.12:004.738.5(043.3)VisID: 116365COBISS_ID: 19401219sl