Pomen kognitivnega konflikta in odranja pri konstruktivističnem načinu poučevanja fizikeDejak, Ana (Avtor)
Valenčič Zuljan, Milena (Mentor)
Bajc, Jure (Komentor)
konstruktivizemDanašnji svet se spreminja neverjetno hitro in z njim posledično tudi vzgoja in izobraževanje. Dandanes je pomembno, da učenci pri pouku aktivno miselno sodelujejo in s svojim aktivnim delom pridejo do novih spoznanj, pri tem pa ima pomembno vlogo tudi učitelj, ki mora učence spodbujati k razmišljanju, in jih usmerjati, da pri samostojnem delu ne zaidejo s poti.
V diplomskem delu opredelim konstruktivistični, kognitivni in behavioristični način poučevanja. Osredotočim se predvsem na konstruktivističnega in ga primerjam s tradicionalnim načinom poučevanja. Ker sta kognitivni konflikt in odranje sestavna dela konstruktivističnega načina poučevanja, jih podrobneje opredelim. Osvetlila sem tudi vlogo učitelja in učenca v konstruktivističnem načinu. Analiziram tudi učni načrt fizike, in sicer sem se osredotočila predvsem na to, v kolikšni meri je mogoče izvajati konstruktivistični način poučevanja. Oblikovala sem tudi pripravo učnega procesa za kognitivno konstruktivistični način poučevanja.20192020-03-12 04:21:48Diplomsko delo/naloga114795COBISS_ID: 12817993sl