20.500.12556/RUL-107319
Napovedovanje razmerja med prikazi in kliki oglasov s faktorizacijskimi metodami
Predicting the click-through rate of ads using factorization machines
V panogi programatičnega spletnega oglaševanja, ki temelji na ekosistemu izbire oglasov v realnem času (angl. Real-Time Bidding) je pomembno napovedati kako uspešen bo prikaz oglasa uporabniku. Napovedovanje razmerja med prikazi in kliki (angl. Click-Through Rate prediction) oziroma verjetnosti klika je eden večjih izzivov v spletnem oglaševanju. V diplomski nalogi se lotimo napovedovanja verjetnosti z uporabo faktorizacijskih metod na podlagi podatkov, ki jih poznamo o oglasu, spletni strani, uporabniku ipd. Opišemo celoten proces obdelave podatkov, izbire značilk, implementacije in testiranja. Cilj naloge je v podjetju Zemanta d.o.o. izboljšati obstoječo rešitev, ki temelji na logistični regresiji. Z lokalnim testiranjem in testiranjem v produkcijskem okolju v obliki A/B testa naš cilj dosežemo in s tem prispevamo k izboljšanju storitve in večjemu finančnemu izkupičku podjetja.
In the field of programmatic advetising based on the ecosystem called realtime bidding, it is important to know, how successful an ad impression will be. Click-through rate prediction is one of the biggest challenges in online advertising. In this thesis we use factorization machines to predict the clickthrough rate based on data about the ad, website, user etc. We describe the process of data preparation, feature selection, implementation and testing. The goal is to improve the current solution in company Zemanta d.o.o. which is based on logistic regression. With local testing and online A/B testing we reach our goal and contribute to improving the service and financial performance of the company
faktorizacijske metode
oglaševanje
oglasi
napovedovanje
strojno učenje
podatkovno rudarjenje
factorization machines
advertising
ads
prediction
machine learning
data mining
true
false
false
Slovenski jezik
Angleški jezik
Diplomsko delo/naloga
2019-03-29 13:25:03
2019-03-29 13:25:07
2022-08-19 03:48:58
0000-00-00 00:00:00
2019
0
0
0000-00-00
NiDoloceno
NiDoloceno
NiDoloceno
0000-00-00
0000-00-00
0000-00-00
1970-01-01
22058
Dovzan_Robert_-_Napovedovanje_razmerja_med_prikazi_in_kliki_oglasov_s_faktorizacijskimi_metodami.pdf
Dovzan_Robert_-_Napovedovanje_razmerja_med_prikazi_in_kliki_oglasov_s_faktorizacijskimi_metodami.pdf
1
5B3A780D044B9B0EB4E2C74DEA01966C
fd38e03e186f13bccc32e7d0c193605b6d996feae5882f94fbe17cb4ef440e5d
680d38a0-a1b6-11eb-a523-00155dcfd717
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?lang=slv&id=118120
Fakulteta za računalništvo in informatiko
0
0
0