Digitalne kompetence učiteljev in uporaba IKTBožič, Sanja (Avtor)
Divjak, Saša (Mentor)
uporaba IKTkompetence IKTdigitalne kompetencepoučevanjeučenjekognitivni stiliučni stili.V 21. stoletju se težko izognemo spremembam, ki jih je v naša življenja prinesel tehnološki napredek. Novosti srečujemo na vsakem koraku, tudi v poklicnem življenju in učitelji pri tem niso nobena izjema. Prej nasprotno. Učenci so doma in v šoli obkroženi s številnimi pripomočki, ki jim olajšajo proces učenja, učiteljem pa se širi nabor orodij, s katerimi lahko popestrijo svoje dela ali z njimi povečajo učinkovitost. Spremembe torej trkajo na vrata in kljub temu da učni načrti ne postajajo nič manj obširni, učenci nič bolj krotki, dan pa ima še vedno 24 ur, morajo učitelji pri svojem delu najti čas tudi za spoznavanje in načrtovanje vpeljave tehnoloških novosti v zbornice in razrede. V učenju in vpeljavi so različno uspešni. Na uspešnost vpliva mnogo dejavnikov, od notranjih, kot so učiteljeva prepričanja in odnos do tehnologije, do zunanjih, kot so pritiski ali spodbude. Z raziskavo smo ugotovili, da učiteljem motivacije zagotovo ne primanjkuje, potrebujejo pa več podpore in sodelovanja. V podporo jim je lahko tudi evropsko ogrodje digitalnih kompetenc učiteljev, ki je predstavljeno v magistrski nalogi, in za lažjo predstavo razdeli digitalne kompetence učiteljev na sklope. Ob tem pa učitelji lahko bolj sistematično pristopijo k novim izzivom.20182018-11-19 12:10:03Magistrsko delo/naloga105277VisID: 21148sl