20.500.12556/RUL-103224
Primerjava odzivov na udarno motnjo pri stalni statični in variabilni dinamični obremenitvi na napravi za statično in dinamično obremenjevanje železniških tirov
Comprarison of responses caused by a striking disturbance on experimental setup for statical and dynamical loading of railway tracks
Železniški promet v modernem času predstavlja eno najbolj energetsko učinkovitih prevoznih sredstev z minimalnim izpustom toplogrednih plinov glede na prevoženo maso. Stranski produkt takšne vrste transporta so predvsem hrup in vibracije, ki povzročajo neželeno škodo na objektih v neposredni bližini železniških tirov. Zaključna naloga je nadaljevanje magistrskega dela Matevža Malija. Potrebno je bilo zajeti in preučiti izmerjene podatke na napravi za merjenje odzivov železniških tirov in pragov na udarno motnjo. Ugotovljeno je bilo, da se z višjo dinamično obremenitvijo zvišajo tudi odzivi na železniških pragovih in tirih ter, da je najnižjo amplitudo pospeška pri dinamični obremenitvi zagotavlja vibroizolacijski element 2. Zaključna naloga služi kot opora raziskovalcem pri nadaljevanju preučevanja statičnih in dinamičnih vplivov na odzive železniških tirov.
In modern times, rail transport carries the title of the most energy efficient mean of transport with minimal effect on our climate, considering the amount of weight it can carry. Side effects of such transport are mainly noise and vibrations, which cause unwanted damage to objects in direct vicinity of the rails. This assignment is a continuation of Matevž Mali's masters degree. Measurements made on the response measuring device had to be further analysed and studied. Based on the measurements, we can conclude that high dynamic stress produces higher responses of rail sleepers and tracks. Also, vibrosiolation element 2 has been providing the lowest acceleration amplitude. The results are going to help other researchers on their quest in understanding dynamic and static effects on railtrack responses.
železniški tir
meritev
odziv
frekvenca
vibroizolacija
pospeškomer
rails
measurement
response
frequency
vibroisolation
accelerometer
true
false
false
[A. Brezic]
Slovenski jezik
Angleški jezik
Zaključna naloga
2018-09-15 07:45:01
2018-09-15 07:45:04
2023-10-27 09:37:31
0000-00-00 00:00:00
2018
0
0
0000-00-00
NiDoloceno
NiDoloceno
NiDoloceno
0000-00-00
0000-00-00
0000-00-00
534+625(043.2)
208826
16411675
2559.pdf
2559.pdf
1
EA617E87BB226920B495D7FBC052D379
3380d50cec382c1d2ac431ca70c7ea6ae945a86e77e725a0a71c788fe2a31837
beaa089c-a1b5-11eb-a523-00155dcfd717
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument.php?lang=slv&id=113618
Fakulteta za strojništvo
0
0
0