Primerjava odzivov na udarno motnjo pri stalni statični in variabilni dinamični obremenitvi na napravi za statično in dinamično obremenjevanje železniških tirov
Železniški promet v modernem času predstavlja eno najbolj energetsko učinkovitih prevoznih sredstev z minimalnim izpustom toplogrednih plinov glede na prevoženo maso. Stranski produkt takšne vrste transporta so predvsem hrup in vibracije, ki povzročajo neželeno škodo na objektih v neposredni bližini železniških tirov. Zaključna naloga je nadaljevanje magistrskega dela Matevža Malija. Potrebno je bilo zajeti in preučiti izmerjene podatke na napravi za merjenje odzivov železniških tirov in pragov na udarno motnjo. Ugotovljeno je bilo, da se z višjo dinamično obremenitvijo zvišajo tudi odzivi na železniških pragovih in tirih ter, da je najnižjo amplitudo pospeška pri dinamični obremenitvi zagotavlja vibroizolacijski element 2. Zaključna naloga služi kot opora raziskovalcem pri nadaljevanju preučevanja statičnih in dinamičnih vplivov na odzive železniških tirov.
In modern times, rail transport carries the title of the most energy efficient mean of transport with minimal effect on our climate, considering the amount of weight it can carry. Side effects of such transport are mainly noise and vibrations, which cause unwanted damage to objects in direct vicinity of the rails. This assignment is a continuation of Matevž Mali's masters degree. Measurements made on the response measuring device had to be further analysed and studied. Based on the measurements, we can conclude that high dynamic stress produces higher responses of rail sleepers and tracks. Also, vibrosiolation element 2 has been providing the lowest acceleration amplitude. The results are going to help other researchers on their quest in understanding dynamic and static effects on railtrack responses.
2018
2018-09-15 07:45:01
1060
mb12
[A. Brezic]
Andraž
Brezic
70
Miha
Boltežar
991
UDK
4
534+625(043.2)
VisID
16
208826
COBISS_ID
3
16411675
2559.pdf
2330693
Predstavitvena datoteka
2018-09-15 07:45:25