Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Judita Peterlin

Vseh ključnih besed je 230, ki se skupaj pojavijo 758 krat.
85 ključnih besed (36.96 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 613 krat (80.87 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
54x8.81%analiza
52x8.48%vodenje
42x6.85%management
38x6.2%raziskave
21x3.43%motiviranje
20x3.26%primeri, case study
18x2.94%Slovenija, podjetje
17x2.77%organizacija
16x2.61%uporaba človeških zmogljivosti, kadri
14x2.28%manager
13x2.12%planiranje
11x1.79%kontrola, teorija
9x1.47%trajnostni razvoj
8x1.31%delovna uspešnost
7x1.14%delo, komuniciranje, delovno mesto
6x0.98%poslovanje podjetja
5x0.82%medosebni odnosi, društva, inovacije, sposobnosti, osebnost, uspešnost poslovanja, učeča se organizacija, znanje, etika, avtentično vodenje
4x0.65%zadovoljstvo, strategija, industrijsko podjetje, šport, družbena odgovornost, stres, reševanje problemov, tipi
3x0.49%krize, čustvena inteligentnost, prehrana, razvoj, čas, programi, modeli, neprofitne organizacije, spol, turizem, žensko delo, odločanje, študenti, zdravje, trženje, visoko šolstvo
2x0.33%delovna razmerja, psihologija, podjetništvo, nagrajevanje, konkurenca, nagrade, metode, poslovno komuniciranje, izobraževanje, Ekonomska fakulteta, trgovinsko podjetje, staranje, finance, informatika, informacijska tehnologija, dogodek, pospeševanje, inovativnost, varstvo okolja, socialno podjetništvo, organizacijske strukture, tehnologija, plače, kariera, pandemija, sodelovanje, delovni pogoji, kultura podjetja, izboljšave
1xrastoče podjetje, projekti, produkcija, regionalni razvoj, obvladovanje tveganj, tveganje, varnost, varstvo pri delu, Atlantic Trade, delovno okolje, živilska industrija, vodenje projektov, Iskraemeco, vedenje potrošnikov, ustvarjalnost, potrošnik, vrednote, družbena omrežja, CEMPIN, Wells Fargo & Company, AP Ljubljana, Nomago, Arriva, davčni sistemi, informacijska družba, mednarodne primerjave, blagovne znamke, prostovoljstvo, karakteristike, siva ekonomija, davki, obdavčenje, nadlegovanje na delovnem mestu, mentorstvo, Lidl, obvladovanje znanja, prodaja na drobno, človeški kapital, Toyota Adria, poslovni proces, vajenci, certifikat, standardi, potniški promet, ETI, Kranj, kapital, zaposlovanje invalidov, produktivnost, nevladne organizacije, majhna podjetja, vojska, coaching, Slovenska turistična organizacija, uspeh, ankete, sreča, globalizacija, gasilstvo, teamsko delo, Gorenjska banka, pripravniki, Dom upokojencev Gradišče, zaposlovanje, preskrbovalne verige, vitka proizvodnja, recesije, Optiweb, predlogi, usklajevanje, diskriminacija, poraba človeških zmogljivosti, družina, Elektro Ljubljana, pristojnost, avtomobili, energetika, Smučarski klub Alpetour, sestanki, občine, Ljubljana, turistična geografija, lokalna samouprava, javna uprava, konflikti, efektivnost, TELE M, Mizarstvo Kržišnik, družinsko podjetje, leadership, theory, development, Švica, Syngenta, demografija, medgeneracijske razlike, intervjuji, cooperation, decision making, Covid-19, športni management, komparacije, Lush, kozmetika, research, analysis, farmacevtska industrija, hotelirstvo, lastništvo, sponzorstvo, cilj, Rokometni klub Koper, okolje, bančno poslovanje, starost, kultura, Pedagoška fakulteta, fakultete, poslovne odločitve, multinacionalne družbe, CustomerGauge, kmetje, kmetijstvo, poslovna morala, kodeksi, SKB, banke, strateški management, storitve, kozmetična industrija, mikro podjetje, srednje podjetje, prihodek, odhodek, majhno podjetje, domača žival, podjetnik, vedenjske znanosti, Makro 5 gradnje, bančništvo, trendi, financiranje, regulacija, zagonsko podjetje, prevoz