Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tanja Kamin

Vseh ključnih besed je 213, ki se skupaj pojavijo 279 krat.
22 ključnih besed (10.33 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 88 krat (31.54 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
20x22.73%Diplomska dela
7x7.95%Socialni marketing
6x6.82%Oglaševanje
5x5.68%tkiv ipd., Darovanje organov, Magistrske naloge
4x4.55%Tržno komuniciranje, Promocija zdravja, socialni marketing
3x3.41%oglaševanje, Trženje
2x2.27%potrošniki, trg, vedenjska sprememba, Promocija, Igre na srečo, samosledenje, Igre, Zdravje, komuniciranje, Slovenija, Covid-19
1xjavni prostor, trženje z dogodki, družbeno odgovorno oglaševanje, komercialni marketing, etični vidik, kuponi, garažne razprodaje, energijske pijače, UniCredit Banka, regulacija, krizno komuniciranje, Zelemenjava, kajenje, apeli strahu, komunikacijska kampanja, Zdrava prehrana, sprememba vedenja, Dijaki, Vegetarijanstvo, Družbene norme, igrifikacija, Človekovo telo, Volitve, Participacija, Kvalitativno raziskovanje, zdravizem, Vrednote, digitalizacija zdravja, uspešnost komuniciranja, model POSTAR, pralne plenice, pornografija hrane, lokalna pridelava hrane, množično zunanje izvajanje, identitete, Nove tehnologije, Sociologija zdravja, množično financiranje, glamurizacija, imigrantke, ekologija, lesna biomasa, tobak, tobačni izdelki, reprezentacija alkohola, obnovljivi viri energije, oglasi, greenwashing, plastične vrečke, družbena odgovornost podjetij, socialno oglaševanje, krvodajalstvo, promocija zdravja, sejmi, Internet, disciplina, elektronsko trženje, virtualna resničnost, kultura, oblast, strategija, poslovni trg, dogodki, gluhonemi, družbena menjava, zeleni marketing, McDonald's, model 7 P, marketinški splet, festival, Teden mladih, komunikacijska strategija, študija primera, diabetologija, tržne znamke, kognitivni razvoj, Politično trženje, farmacevtska industrija, odnosi z mediji, Študentska organizacija Slovenije, wellness, družbeni mediji, pijače, prekomerna telesna teža, pijača, ekološki izdelki, bralna kultura, tržno komuniciranje z dovoljenjem, permission marketing, mladinski turizem, popotništvo, slovenski izdelki, Hrana, govorice od ust do ust, oglasˇevanje, vsiljivost, kredibilnost, zavržena hrana, kroženje možganov, državni programi, reprezentacije., beg možganov, visoko izobraženi mladi, poglobljeni intervju, zaporedje razsipavanja, četrta industrijska revolucija, tematska analiza, turistične destinacije, Turizem, Terorizem, pohištvena industrija, industrijsko oblikovanje, blockchain, bitcoin, diskurz, marketinška usmeritev, Europa Donna, multimodalna analiza, darovanje organov po smrti, sprejemanje smrti, kvalitativno raziskovanje, sociokulturni kontekst smrti, turizem, proces smrti, migrantje, albanske priseljenke s Kosova, jezikovni programi za priseljence, vključevanje priseljencev, integracija, epidemija, potovanje, energetski prehod, plastična embalaža za enkratno uporabo, okolju prijazno vedenje, rak na dojkah, trajnostno energetsko vedenje, energetsko znanje, tržno komuniciranje, spremembe poslovanja, banke., energetska pismenost, ročno narejeni izdelki, Etsy, Glasba, učinki glasbe, Glasbena industrija, marketinško upravljanje, marketing mest, napevki, popularne skladbe, socialna politika, socialno varstvo, disertacije, Krvodajalci, upravljanje mestnih jeder, Upravljanje, igralniška industrija, Zasvojenost, Kozmetika, Ženski časopisi, Uživanje alkoholnih pijač, Mala in srednja podjetja, Mestna jedra, embalaža, Pakiranje, Varstvo okolja, država blaginje, socialnovarstvene organizacije, Alkoholne pijače, mobilne aplikacije, digitalni marketing, Pametni telefoni, Družbena odgovornost, škodljiva raba alkohola, Umetna obrt, Dodana vrednost, industrija alkoholnih pijač, mladi, register darovalcev, pristopni proces, transplantacije organov, komunikacijske kampanje, Komuniciranje, socialno delo, teorija vrednosti, Organizacije, Presajanje organov, problematično igranje na srečo, Mladina, Družbena omrežja, volilna udeležba