Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Karmen Pižorn

Vseh ključnih besed je 114, ki se skupaj pojavijo 135 krat.
13 ključnih besed (11.4 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 34 krat (25.19 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x11.76%angleščina
3x8.82%mlajši učenci, večjezičnost, predšolsko obdobje, angleščina kot tuji jezik, branje, tuji jezik
2x5.88%drugo triletje, angleški jezik, dvojezičnost, bralno razumevanje, učitelj angleščine, ekstenzivno branje
1xučna motivacija, jezikovno znanje, Suzukijeva metoda, metoda Glenna Domana, indijski šolski sistem, slovenski šolski sistem, poučevanje tujega jezika, šolski sistem, zgodnje učenje, CLIL, izobrazba učitelja, metoda Helen Doron Early English, kritično obdobje, izobrazba staršev, tujejezikovne spretnosti, Branje, vsebinsko in jezikovno integrirano učenje (VJIU), bralna zmožnost, uspešni bralci, mnenja, Angleščina, SloMLAT-E, šibki bralci, učenje, učni načrt, dance, didaktična metoda, sprostitvene dejavnosti, ustvarjalni gib, vsebinsko in jezikovno celostno učenje, glasbena vzgoja, music education, teaching method, primary school, ples, osnovna šola, zgodnje poučevanje, sodelovalno učenje, igre, zgodbe, učenje tujih jezikov, celostni telesni odziv, preverjanje znanja, motivacija, učna ura, hospitacije, pedagogika Marie Montessori, slovenščina, opismenjevanje, hitrost branja, poslušanje ob branju (PoB), raznojezična zmožnost, preverjanje in ocenjevanje znanja, raznojezična in raznokulturna zmožnost, integriran pouk, jezik, bralni kotiček, učenje angleščine kot tujega jezika, vodeno branje, fonološko zavedanje, učenci z disleksijo, dekodiranje, raznojezičnost, tuj jezik, učitelj, pisna zmožnost, spremenljivke pisne zmožnosti, učni dosežki, učiteljeve kompetence, razredna stopnja, poučevanje na daljavo, pristop montessori, evropska priporočila, covid-19, izobraževanje, risanke, angleščina kot tuj jezik, učno okolje, Osnovnošolsko učenje in poučevanje, učenci s specifičnimi učnimi težavami, jezikovne kompetence, informacijske kompetence, poučevanje angleščine, prilagajanje učnega okolja, metode poučevanja, učenje tujega jezika, slušno razumevanje, zgodnje poučevanje tujega jezika, digitalna kompetenca, internet, učenci 6. razreda, interaktivna elektronska knjiga, tradicionalna tiskana knjiga, razredna knjižnica, angleščina kot drugi/tuji jezik, pisanje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, disleksija, značilnosti pisnih besedil, analiza pisnega besedila, tekočnost branja