Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Ivan Bratko

Vseh ključnih besed je 223, ki se skupaj pojavijo 352 krat.
29 ključnih besed (13 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 158 krat (44.89 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
29x18.35%računalništvo
24x15.19%univerzitetni študij, diplomske naloge
12x7.59%računalništvo in informatika
8x5.06%strojno učenje
6x3.8%računalništvo in matematika, disertacije
4x2.53%computer science
3x1.9%vizualizacija, skladišče, induktivno logično programiranje
2x1.27%chess, planiranje, drevo igre, spletna aplikacija, diploma, machine learning, computer and information science, optimizacija, razvrščanje, umetna inteligenca, artificial intelligence, kvalitativno učenje, hevristično preiskovanje, pospeškomer, večagentno iskanje poti, kvalitativno modeliranje, algoritem A*, priporočilni sistemi
1xzajem in obdelava podatkov gibanja, napovedovanje padavin, extreme value corection, doctoral dissertations, delitev na regije, atributno strojno učenje, združevanje podatkov, theses, nomogrami, Strudel, Edgar, odvisna dreves, šum, patologija minimin preiskovanja, minimin, ABCN2, pogojne odvisnosti, okolice primera, Qing, senzorski podatki, argument based machine learning, problem solving, heuristic search, avtomatsko razumevanje korakov, computer chess, game playing, knowledge elicitation, intelligent annotating, heuristic evaluation functions, expert systems, učenje z eksperimentiranjem, ocenjevanje hipotez, background knowledge, domain knowledge, intelligent tutoring, ABML, MOCAP, inteligentni robotski sistemi, kvalitativno planiranje, mehko planiranje, kvalitativni modeli, CN2, Kaplan Meierjev model, program Leaders, programi, program BuildLdrsTree, programiranje, specializacija hipotez, metode razvrščanja, problem razvrščanja, podatkovno rudarjenje, interakcija, atributi, podatki, neenovito opisani podatki, Hyper, dynamic systems, dependence, interaction, independence, constructive induction, feature construction, pattern recognition, classification, modeling dynamic systems, equation discovery, thesis, data mining, strategija, agent, cenzurirani podatki, krivulja preživetja, podatki o času do dogodka, izbirni nomogrami, minimaks, analiza preživetja, robotsko učenje, prepoznavanje človeških gibov, odločitveno drevo časovnih vrst, aktivno učenje, planiranje poskusov, patologija minimaksa, odvisna drevesa, napovedno razvrščanje, hevristični preiskovalni algoritmi, učenje pravil, večagentni sistemi, modeliranje, patologija, eksplorativna analiza podatkov, Pearlova igra, rudarjenje v podatkovnih tokovih, vizualizacija podatkov, vizualno odkrivanje znanja v podatkih, vremenski podatki, drevesno preiskovanje Monte-Carlo, humanoidni robot Nao, upravljanje robotske roke, komplementarni filter, žiroskop, pospeškometer, relacijsko učenje, odkrivanje konceptov, hitrost učenja, binarizacija vrednosti atributov, odločitvena drevesa, kognitivna robotika, magnetometer, rotacijska matrika, interdisciplinarni študij, robotika, kinematika, inverzna kinematika, RTA*, IDA*, prostor stanj, preiskovalni algoritem, A*, RBFS, avtonomni učeči se agenti, Boolove funkcije, ECOCLE, BRISMF, kNN, IPTV, priporočanje oddaj, Pearsonov test hi kvadrat, hevristična ocena kvalitete uravnoteženosti, retrospektivne raziskave, simulacija prospektivnih raziskav, uparjanje, uravnoteževanje množic, inkrementalno učenje, magisteriji, vodenje, viličar, hkratno učenje več nalog, nadzorovano učenje, robot, zbiranje naročil, realno časovne strateške igre, večagentno iskanje poti z uporabo hodnika, večagentno iskanje poti z detekcijo neodvisnosti in dekompozicijo operatorjev, hevristika, računalniški vid, referenčni okvir, evolucija ontologij, ontologije, ekstrahiranje informacij, odkrivanje zakonitosti v besedilih, warehouse, kodne matrike, klasifikacija, požrešno preiskovanje, podnapisi za filme in epizode serij, preiskovanje grafov, granulacija, order picking, optimization, parcialni odvodi, okolice, sosednost, Padé, ocenjevanje točnosti, nazdor hoje, metode Monte-Carlo, razložljiva umetna inteligenca, tarok, igra s kartami, odločitveno drevo, SVM, informacijski sistem, Monte-Carlo, tree, tablebases, pobiranje naročil, domene planiranja z več roboti, linearni pospešek, algoritem za planiranje GRAPHPLAN, algoritem za planiranje POP, delno urejeni plani, endgame, search, hibridizacija priporočilnih sistemov, tehnike za priporočanje, preiskovalni algoritmi, klasifikatorji, računalniška analiza, napake, computer science and mathematics, interdisciplinary studies, šah, igranje šaha, Qube