Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Blaž Zupan

Vseh ključnih besed je 211, ki se skupaj pojavijo 446 krat.
69 ključnih besed (32.7 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 304 krat (68.16 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
16x5.26%analiza
15x4.93%trženje
14x4.61%podjetje
13x4.28%Slovenija
11x3.62%raziskave
10x3.29%razvoj
9x2.96%primeri, podjetništvo, financiranje
8x2.63%konkurenca, poslovni plani, turizem, uspešnost poslovanja
7x2.3%storitve, poslovanje podjetja
6x1.97%tržna analiza, tržne raziskave
5x1.64%organizacija
4x1.32%družinsko podjetje, regije, optimizacija, okolje, planiranje, informacijska tehnologija, turistični proizvod, trendi, management
3x0.99%prevoz, design, case study, strategija, informatika, inovacije, tekstilna industrija, kadri, blagovne znamke, oglaševanje, trg, tehnologija, novi proizvodi, zadovoljstvo, elektronsko trženje
2x0.66%ponudba, distribucija, oglas, enterprises, turistična geografija, povpraševanje, tveganje, nepremičnine, strojno učenje, ustvarjalnost, spremembe, cena, delovna uspešnost, prodaja, družina, kultura podjetja, vodenje, inovativnost, gostinstvo, lastništvo, nakup, komuniciranje, spletna trgovina, izboljšave, podjetnik, delovno mesto, trgovinsko podjetje
1xpanoge dejavnosti, ekonomska razvitost, informacijska družba, družbeno komuniciranje, JBI, družbeni informacijski sistem, rastoče podjetje, šolstvo, izobraževanje, gradnja mrež, sočasna matrična faktorizacija, genska prioritizacija, napoved genskih funkcij, programi, učne metode, trgovina, problematika, prosti čas, Ljubljana, Bohinj, Senčila Voje, Čokoljana, dogodek, projekti, Španija, delo na domu, ocene, spol, matrično dopolnjevanje, delovni pogoji, šport, žensko delo, kamping, zlivanje podatkov, proizvodi, otroci, družbena odgovornost, potrošnik, zaščita potrošnika, ribištvo, pomorski promet, finance, Srbija, delovno okolje, ergonomija, produkcija, sestanki, pogajanje, medkulturno delovanje, kultura, ekonomski vidik, onesnaževanje okolja, Iskanje skupin v podatkih, gručenje, velika podjetja, delo, statistično relacijsko učenje, živilska industrija, bioinformatika, kapital, trg kapitala, ZDA, nafta, nesreče, odličnost, kvaliteta, zdravstvo, Optovid, faktorski modeli, poslovni model, organizacijske strukture, zakonodaja, modeli, analysis, research, electronic mail, optimization, information technology, poslovne finance, rizični kapital, franchising, Hunkemöller, pogoji, cestni promet, Italija, investicijski skladi, investicije, start-up, electronic marketing, creativity, innovativeness, study, Balkan Campers, internet, poslovne enote, MTS, design thinking, problem solving, skladišča, zaloge, marketing, trajnostni razvoj, logistika, team work, dizajnersko razmišljanje, pandemija, življenjski ciklus, družbena omrežja, prihodek, business plan, Youtube, družbeni mediji, Mesnica Faganel, lojalnost, planning, growing company, segmentacija, zunanja trgovina, testiranje, responsibility, investments, market analysis, financing, Magreja, intervjuji, komparacije, efektivnost, vitka proizvodnja, leasing, meritve, motorna vozila, industrijsko podjetje, digitalizacija, informacijski sistemi, Super pšanc, konkurenčnost, manager, majhna podjetja, regionalni razvoj, aplikacija, poslovno komuniciranje, alkoholne pijače