Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (1)

  1. Tanja Peršin: Analiza procesa iskanja informacij preko sistemov za poizvedovanje

Diplomska dela (49)

  1. Matej Pintar: Implementacija telefonskega imenika v sistem MS SharePoint Server 2007
  2. Sašo Zagoranski: Naravni uporabniški vmesniki in izdelava aplikacije za naprave za več sočasnih dotikov
  3. Anže Žagar: Prikazovanje multimedijskih predstavitev, projiciranih na ploskve navidezne kocke
  4. Luka Čović: Razvoj grafičnega pogona za upodabljanje v 2D prostoru
  5. Mitja Golob: Uporaba Microsoftovega AD za poenotenje IT okolja in vpeljavo digitalnih identitet
  6. Andrej Luznar: Sistem za merjenje temperatur na skakalnici in izvajanje akcij
  7. Mitja Lapajne: Testno voden razvoj programske opreme v Javi
  8. Sara Perčič: Razvoj Bluetooth aplikacije v okolju Java ME in Java SE
  9. Andraž Kopač: Načrtovanje mreže merilnikov stopal in povezanih sistemov v maloprodaji obutve
  10. Aleš Vranešič: JavaFX
  11. Domen Grabec: Uporaba računalniškega vida za izboljšanje prisotnosti v računalniških igrah
  12. Matjaž Horvat: Nadgrajeno brskanje
  13. Blaž Plaskan: Razvoj prototipa iPhone aplikacije za upravljanje z nalogami
  14. Klemen Kočila: Urejevalnik dokumentov in povezav IUS-TIME
  15. Tomaž Kunaver: Izločanje nevidnih ploskev v 3D-pogonih
  16. Anže Rožman: Novosti HTML5 in grafični vmestnik canvas
  17. Valentin Iljaž: Sistem za distribucijo videa v spletne strani
  18. Ivan Turković: Lokacijsko označevanje podatkov v socialnih omrežjih
  19. Miha Ravšelj: GastonVO - računalniška podpora za prodajo vgradnih omar
  20. Peter Pavkovič: Primerjava časovne zahtevnosti zahtev SQL pri podatkovni bazi IBM DB2 na operacijskem sistemu Z/OS
  21. Tomaž Močnik: Izdelava spletne aplikacije za komunikacijo ter sodelovanje med uporabniki
  22. Rok Carl: Spletna aplikacija za komuniciranje med profesionalnim fotografom in stranko
  23. Peter Kodermac: Slabosti preprostih uporabniških gesel
  24. Grega Podlesek: Implementacija in uporaba knjižnice za prikaz bližnjih zanimivih točk z obogateno resničnostjo na mobilnih napravah
  25. Andrej Kavrečič: Sistem za upravljanje zgradb
  26. Marko Jakopin: Lokalno pomnjenje dinamičnih spletnih aplikacij s pomočjo mehanizmov HTML5
  27. Jurij Sirše: Razvoj aplikacije Baliranje trave za mobilno platformo Android
  28. Martin Podboj: Spletna GIS aplikacija - Nahajališča mineralnih surovin v Sloveniji
  29. Miha Vitorovič: Kontrolni sistem pospeševalnika delcev v okolju LabVIEW
  30. Bojan Pikl: Implementacija vgrajenega računalnika
  31. Matej Puntar: 3D na internetu
  32. Gregor Leskovšek: Grafomanija
  33. Davor Čretnik: Implementacija SCA specifikacije
  34. Jure Jeram: Vpeljava produkta System Center Service Manager za upravljanje incidentov in zahtevkov
  35. Toni Mervar: Izdelava 3D igre z uporabo pogona Unity za platformo Android
  36. Klemen Modic: Optimizacija kontrole stanja v marini s pomočjo pametnih telefonov
  37. Nejc Lepen: Avtomatski sistem za serviranje izdelkov znotraj oglasnega prostora
  38. Boštjan Čotar: Adaptivna segmentacija 3D volumnov
  39. Jernej Plohl: Primerjava orodij Unity3D in Construct 2 za razvoj iger za mobilne platforme
  40. Matej Zrimšek: Izdelava fizikalnega pogona za računalniške igre
  41. Sirma Gjorgievska: Simulation and 3D visualisation of physical phenomena on mobile devices
  42. Rihard Gaberšček: Model učenca v inteligentnih tutorskih sistemih
  43. Silvester Jakša: Večmodalni priporočilni sistem za glasbo
  44. Peter Gabrovšek: Proceduralno generiranje terena s Perlinovim šumom
  45. Luka Zakrajšek: Vizualizacija in razvoj analitičnega orodja s kompozicionalnim hierarhičnim modelom
  46. Andraž Pencelj: Mobilna aplikacija za reševanje križank
  47. Simon Merlak: Razvoj spletnega sistema za upravljanje odnosov s strankami
  48. Goran Ocepek: Uporaba HTML5 in CSS3 v spletnih kvizih
  49. Manca Bizjak: Izdelava Kinect aplikacije za pomoč pri učenju fizike