Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Marinka Žitnik: Učenje z zlivanjem heterogenih podatkov

Magistrska dela (14)

  1. Blaž Zupan: Izzivi nasledstva v družinskih podjetjih
  2. Klemen Kop: Analiza dejavnikov uspeha hitro rastočih spletnih trgovin
  3. Sara Vozlič: Razvoj in testiranje turističnega produkta za mlade popotnike v podjetju Balkan Campers
  4. Janja Ferjančič Vrčon: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na nastanek in razvoj podjetništva med slovenskimi mamami
  5. Nina Vivod: Izzivi uporabe dizajnerskega razmišljanja v slovenski podjetniški praksi
  6. Vladimir Pakrac: Uporaba koncepta dizajnerskega načina razmišljanja na primeru razvoja inovativnega izdelka
  7. Matija Žiberna: Email marketing in start-ups
  8. Urban Jamnik: Analiza panoge slovenskih skladiščnih logističnih centrov
  9. Tamara Žarković: The role of team composition and team culture in carrying out design thinking process for fostering innovation
  10. Vanessa Mramor: Oblikovanje učinkovite spletne kampanje v majhnem podjetju
  11. Lara Lukšič: Optimizacija Instagram profila blagovne znamke Bingelci
  12. Gašper Sovdat: Trendi v živilski industriji in priložnosti za slovenski trg na primeru pijače hard seltzerjev
  13. Tilen Celjer: Izzivi podjetnika ob rasti podjetja
  14. Ana Skalar: Izzivi dela od doma v velikem podjetju

Diplomska dela (42)

  1. Blaž Zupan: Analiza industrijskih trgovin in središč industrijskih trgovin v Evropi in Sloveniji
  2. Maja Mestek: Poslovni načrt za dirkališče
  3. Dejan Ternar: Vpliv medkulturnih razlik na poslovna pogajanja v Srbiji
  4. Petra Ambrožič: Poslovni načrt podjetja Elektroinštalacije Ambrožič, Aleš Ambrožič s.p.
  5. Živa Prestor: Odpoklici potrošniku nevarnih izdelkov
  6. Primož Duh: Vpliv kreativnega delovnega okolja na zadovoljstvo zaposlenih
  7. Matjaž Pantar: Možnosti razširitve poslovanja podjetja MTS International d. o. o., v Srbiji
  8. Sara Selan: Analiza in predlogi za optimizacijo organizacijske strukture izbranega podjetja
  9. Mojca Brunec: Analiza priložnosti za spletno trgovino z oblekami za posebne priložnosti za ženske
  10. Barbara Možina: Vzpostavitev franšiznega modela poslovanja na primeru franšize Hunkemoeller
  11. Anja Langerholz: Gospodarske in okoljske posledice nesreče BP v Mehiškem zalivu
  12. Jaka Blažič: Optimizacija poslovanja v podjetju Optovid d.o.o.
  13. Luka Jevnikar: Nepremičnina kot vir financiranja podjetja
  14. Blaž Dolenc: Geografska segmentacija uporabnikov za uporabo v oglaševanju
  15. Klemen Jarc: Test poslovnega modela na primeru znamke oblačil
  16. Erik Grbec: Analiza podjetniškega izobraževanja na slovenskem srednješolskem nivoju
  17. Grega Zorman: Razvojni načrt podjetja Svet Magnetov, d.o.o.
  18. Tine Žehelj: Analiza rent-a-car trga na območju Dolenjske in potencial za vstop novega ponudnika
  19. Blaž Žnidarec: Determinante viralnosti videovsebin
  20. Klara Doneski: Prenos poslovanja na naslednjo generacijo v družinskem podjetju JBI d.o.o.
  21. Mateja Langus: Tržna analiza avtodomarskega turizma v občini Kranjska Gora
  22. Teja Kodelja: Analiza surf turizma na otoku Fuerteventura
  23. Tina Jensterle: Analiza priložnosti
  24. Jurij Pregelj: Analiza priložnosti za turistično vožnjo s starodobnikom v Ljubljani
  25. Luka Voje: Nasledstvo v družinskem podjetju Senčila Voje, s.p.
  26. Ivana Florencia Oven: Analiza in optimizacija izvedbe storitve
  27. Teo Žagar: Razvoj podjetja Natures Ways d.o.o.
  28. Gorazd Rutar: Optimizacija prodajnih aktivnosti na primeru samozaposlenega v video industriji
  29. Gašper Stanonik: Strategic plan for expanding an existing horticultural business
  30. Andraž Flis: Monetizacija YouTube kanala
  31. Gregor Faganel: Vpeljevanje lojalnostnega sistema v podjetju Mesnica Faganel
  32. Nik Humar: Digitalna strategija podjetja Magreja d. o. o.
  33. Veronika Anzelc: Uporaba sedmih načel Steva Jobsa v slovenski podjetniški praksi
  34. Tilen Korelc: Konkurenčna analiza podjetja Super Pšanc
  35. Ignac Banič: Analiza trga in načrt trženja aplikacije za izdelavo ponudb
  36. Nik Primc: Primerjava najema in lastništva vozil na primeru službenih vozil
  37. Nino Vojinović: Razvoj nove spletne storitve na primeru konfiguratorja izdelkov
  38. Kleja Kovačič: Vpliv pandemije COVID-19 na cene in pogoje cestnih transportnih storitev med Slovenijo in Italijo
  39. Sabina Rupnik: Analiza skladov tveganega kapitala v Sloveniji
  40. Klemen Šparovec: Analiza regionalnih turističnih prevozov
  41. Špela Ovsec: Analiza poslovne priložnosti za storitev poslikave vozil
  42. Matej Krašovec: Poslovni načrt za klicni center Studio M