Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Vgradnja objektno usmerjenih gradnikov v programski jezik PINS
ID
Kocjan Turk, Toni
(
Avtor
),
ID
Slivnik, Boštjan
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,07 MB)
MD5: 942F9F6AD52926E2E47F624F665AFAF7
PID:
20.500.12556/rul/7078f70a-bba5-4818-8594-41c00954b0a7
Galerija slik
Izvleček
V diplomskem delu je predstavljen programski jezik Atheris, ki je nastal kot nadgradnja programskega jezika PINS. Programski jezik PINS je učni programski jezik, za kategera prevajalnik smo implementirali tekom semestra pri predmetu Prevajalniki in navidezni stroji. Opisane so sodobne prakse pri ravoju prevajalnikov, s kakšnimi problemi se prevajalnik sooča ter kako je zgrajen. Bistvo tega diplomskega dela je nadgradnja obstoječega prevajalnika z gradniki, ki niso bili del učnega načrta pri predmetu. Posvetili smo se predvsem objektno usmerjenim gradnikom. Izmed njih programski jezik Atheris podpira enumeracije, terke, razrede in vmesnike, poleg tega pa vsebuje tudi povsem spremenjeno sintakso. Tekom naloge so razširitve in njihova implementacija podrobneje opisane. Delovanje programskega jezika Atheris je preverjeno na testnih primerih, izmerjena pa je tudi hitrost izvajanja in primerjana z osnovnim jezikom PINS ter za referenco tudi s Pythonom.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
prevajalnik
,
programski jezik
,
sintaksa
,
semantika
,
Java
,
Swift
,
Atheris
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/RUL-99753
Datum objave v RUL:
12.02.2018
Število ogledov:
1942
Število prenosov:
691
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOCJAN TURK, Toni, 2018,
Vgradnja objektno usmerjenih gradnikov v programski jezik PINS
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 21 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=99753
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Implementation of object oriented additions to PINS
Izvleček:
This thesis describes the programming language Atheris, which was created as an upgrade of PINS, and its compiler. PINS is a learning programming language for which the compiler is implemented during the course 'Compilers and Virtual machines'. In this thesis, programming languages and compilers are briefly explained along with their purpose. Modern practices for the development of compilers are examined as well as their structure and commonly faced problems. The core of this thesis is an extension of the existing compiler, using components which were not part of the curriculum for the afore-mentioned course. The main focus was on object-oriented components. Among these, programming language Atheris supports enumerations, tuples, classes and interfaces, and it even has a completely changed syntax. Throughout the thesis, the extensions and their implementation are fully described. The performance of Atheris is tested on practical cases. The implementation speed was measured and compared with the basic language PINS and also with Python for reference.
Ključne besede:
compiler
,
programming language
,
syntax
,
semantics
,
Java
,
Swift
,
Atheris
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Aktivnosti na čustvenem in socialnem področju za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Pomen učenja in razvijanja samozagovorniških spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Bralna anksioznost, bralno razumevanje in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Delo učiteljev slovenščine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Odnos vrstnikov do izobraževanja učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Izvršilne funkcije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Socialna sprejetost dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU)
Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Nazaj