izpis_h1_title_alt

Dejavniki uspešnosti razvoja in uvajanja novega izdelka na trg : primer Steklarne Hrastnik
ID Kozlevčar, Tjaša (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kozlevcar2552-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, steklarne, industrijsko podjetje, Steklarna Hrastnik, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, novi proizvodi, razvoj, trženje, konkurenca
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Kozlevčar]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 52, [2] str.
PID:20.500.12556/RUL-99671 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:23943654 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.02.2018
Število ogledov:1502
Število prenosov:148
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenia, glass works, industrial enterprises, Steklarna Hrastnik, company performance, business efficiency, new products, development, marketing, competition

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj