Podrobno

Vzpostavitev uravnoteženega sistema kazalnikov in sistema nagrajevanja v izbranem podjetju : magistrsko delo
ID Bajc, Katja (Avtor), ID Slapničar, Sergeja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bajc2563-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, meritve, uravnotežen seznam ciljev, modeli, analiza, nagrajevanje, primeri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Bajc]
Leto izida:2017
Št. strani:III, 65, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-99615 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:24083430 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.02.2018
Število ogledov:2014
Število prenosov:459
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BAJC, Katja, 2017, Vzpostavitev uravnoteženega sistema kazalnikov in sistema nagrajevanja v izbranem podjetju : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : K. Bajc. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bajc2563-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The implementation of balanced scorecard and remuneration system in a selected company
Ključne besede:enterprises, company performance, business efficiency, measurements, balanced scorecard, models, analysis, remuneration, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Financiranje neprofitnih organizacij
  2. Vpliv vodenja na uspešnost organizacije
  3. Rekrutacija prostovoljcev v zasebnih neprofitnih organizacijah
  4. Pridobivanje kompetenc v okviru neprofitnih prostovoljnih organizacij
  5. Problemi soočanja kulturnih društev z iskanjem sredstev za svoje delovanje
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Management nepridobitnih organizacij
  2. Delovanje neprofitnih organizacij
  3. Analiza delovanja nevladne neprofitne organizacije
  4. Marketing neprofitnih organizacij na primeru organizacije X
  5. Komparativna analiza socialnega marketinga v dveh neprofitnih slovenskih organizacijah

Nazaj